joi, 31 decembrie 2009

Avatar. De ce suge cinema IMAX Cotroceni

Sponsori:

Tre' sa fi auzit pana acum de faimosul, grandiosul, mirificul si futuristul cinematograf IMAX Controceni, de la mall-ul AFI din... Drumul Taberei, ca nu e chiar in Cotroceni. Asa. Teoretic ar trebui sa fie o experienta halucinanta. Si inteleg ca pentru unii chiar a fost. Adica filmul Avatar este unul cu totul si cu totul stralucit, dupa cum am povestit aici. Iar IMAX-ul asta, desi nu l-am vazut inca, am auzit ca are un ecran gigantic, concav care ar trebui sa-ti dea senzatia ca efectiv esti in mijlocul actiunii...

Booooon. Am citit mai multe cronici despre cum e Avatar la IMAX. Foarte multe aveau "wow" in titlu. Sau "uau", ca era in romaneste. Doar ca atunci cand e sublim e sublim, insa cand suge, cinematograful asta suge rau de tot. (Exprimarea e din engleza, adica "it sucks" si nu din romaneste, perversi mici:).

Asea, hai cu subiectul domnul Anti-Plicti. Vine baiatu' chiar acu'. Sincer chiar auzisem ca sunt probleme pe acolo. Ca ba se intrerupe filmul cand ti-e lumea mai draga, ba intarzie sau cate si mai cate. Ei, acum am aflat de una groasa rau de tot.

Niste oameni de bine s-au dus recent la filmul cu pricina (unde nu mai gaseai bilete cu zile bune inainte) si au avut un adevarat cosmar acolo. Pai dupa ce filmul a inceput cu vreo ora intarziere, avea o subtitrare 2D. Fatza de filmul care era 3D, evident. Adica trebuia sa alegi, ori subtitrarea, ori filmul, hihi. Ca de-aia e The Land of Choice, tzarisoara :))

Asta n-ar fi tot. S-au dus sa se certe cu managerul cinematografului. Care le-a spus senin... sau senina, ca era o femeie, ca daca ar fi iesit din sala la inceputul filmului, le-ar fi dat banii inapoi. Dar asa, daca au consumat produsul, la revedere. Ca o floare, ca un crin. Deci fraierilor care sunteti voi fraieri, aveti tupeu sa va cereti banii inapoi sau sa faceti scandal... Mars acasa!!

Povestea e mult mai lunga si mai terifianta decat am rezumat-o eu aici. O gasesti toata, spusa chiar de protagonisti, la Petreanu pe blog, adica aici. Ca sa nu ne incrancenam de tot, admiram un pic alti fraieri de la vreun IMAX prin Africa... :))))

http://i49.tinypic.com/15gwdvm.jpg

Asa, revenim. Faza, cum o vad eu, e in felul urmator. Stii, suntem cu fitze... cu masini scumpe, cu haine, cu gagici... cu cinema din secolul viitor. Dar la mentalitate suntem inca niste maimutze cu fundul rosu care am descoperit focul dar nu stim inca exact ce sa facem cu el.

Ma bucur insa ca spectatorii astia ai nostri au avut nervii sa se planga. Sa se lupte pentru drepturile lor. Chiar vor sa faca plangere oficiala pe la vreun OPC, ceva. E un pas, asa ar trebui sa facem mai multi si asta e unul din motivele pentru care am scris postul asta. Dincolo, evident, de interesul pentru tehnologia asta IMAX si pentru filmul Aatar.

Evident ca nu se va rezolva nimic... le va da in cel mai fericit caz o amenda simbolica. Cinema-ului... ca doar nu consumatorilor... desi.... Dar e mai bine decat nimic iar gestul copiilor astora care si-au pus povestea pe un blog si nu au stat cu mainile in san imi da oarecari sperante la sfarsit de an si inceput de an. Vezi de ce sunt eu optimist? :)


Vezi si:
- Mall-ul AFI rupe gura la maimutza cu cinema IMAX si alte smecherii
- Am ajuns si la AFI Mall, cel mai... neterminat mall din Romania
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

it sucks vine exact de la aia ce cred perversii aia mici .|.

Trimiteți un comentariu