miercuri, 30 ianuarie 2008

Despre Anti-Plicti

Sponsori:

 Suntem pe Anti-Plicti deci ne relaxam un pic. Daca esti incruntat, faci riduri si iti scade sex-appeal-ul:)

Avem aici, atent selectate, ciudatenii, povesti de trezit copiii, poze, video, smecherii si cate o parere personala... Toate doar pentru oameni inteligenti si cu simtul umorului.

Mai glumetz, mai serios, vinovatul sunt eu, Cippy... ziarist... blogging pentru fun-ul meu si-al tau...

Email: anti.plicti@gmail.com

Later edit: la solicitarea cititorilor nemilosi, care mi-au dat doua note de doi pentru sumara prezentare si mi-au trimis mailuri reprobabile, adaugam niste vorbe despre subsemnatul :)

Pai am un pic peste 30 de ani, locuiesc in Bucuresti dar sunt nascut in Ardeal. Sunt ziarist, am terminat o facultate de Jurnalistica la stat. In care n-am invatat mai nimic dar care mi-a predat scoala vietii si mi-a gasit un job.

Lucrez in presa de peste 10 ani. Am trecut pe la Radio Romania, Antena 3, Mix FM Bucuresti, Mix TV Brasov, Radio Brasov... Am colaborat, de la Bucuresti, si cu Radio BBC Romania. Am trecut si prin redactiile Realitatea TV, Radio RFI Bruxelles... Am infiintat un ziar, la Brasov, care a crescut si merge foarte bine si in prezent. Ar mai fi si altele dar nu le mai insir pe toate... Am fost si sef si subaltern. Ce sa-ti mai spun?

Cu Anti-Plicti? Pai blogul exista de la inceputul anului 2008. Din 2009 scriu zilnic. Uneori nu am mancat ca sa scriu pe blog. Anti-Plicti are deja sustinatori iar pentru ei scriu cel putin o data pe zi dar si multe articole inainte de a pleca in concedii, articole care apar singure cat lipsesc.

Imi place bloggingul, ma destinde, ma ajuta sa ma exprim. Acum lucrez la un post de radio national din Bucuresti (inca nu m-am decis daca sa spun care, pentru ca NU urmaresc publicitatea personala) in domeniul stirilor iar chestiile soft (in majoritate) care apar pe Anti-Plicti ma ajuta sa ma descarc dar si sa-mi completez existenta.

Anti-Plicti este in aparentza un blog soft, de prostioare. Nu e in totalitate asa. Profit de majoritatea tampeniilor care apar aici pentru a transmite cate un mesaj, pentru a atrage atentia asupra a ceva, pentru a mai scrie despre mine... Prostiile sunt doar pretextul deci, plus ca ele sunt cele care fac traficul. Dar avem din cand in cand si cate o analiza, comentariu, parere... cand am ceva de spus... Si crede-ma ca am :) Dar oricum, Anti-Plicti e un blog de infotainment cum ar veni... :)

Am si prieteni, am si viata sociala. Nu sunt chiar tocilarul din filme, desi iubesc onlineul destul de mult :) Am prieteni buni la care tin. Tin si la cititori, adica la tine, pentru ca incerc sa nu te agresez inutil cu posturile mele. Deci Anti-Plicti nu promoveaza sexualitatea (doar erotismul uneori), nici violenta, ci dimpotriva. Gasesti aici chestii pozitive, menite ori sa-ti dea un pic de gandit ori sa-ti faca ziua mai buna.

Nu fac trafic agresiv. Foarte rar spam. Cei aproape 2.000 de cititori unici care vin zilnic aici au crescut natural. Nu comentez aiurea pe bloguri, doar pentru a-mi face trafic. Citesc majoritatea blogurilor din blogroll dar fac documentare aproape zilnica pentru blog si nu numai din diverse surse. Am o arhiva impresionanta de prostioare, la care adaug zilnic altele si altele.

Lumea ma intreaba de unde tot fac rost de poze, clipuri si alte cele. Pai ti-am spus, ma documentez zilnic, mai primesc pe mail... Din diverse surse, deci. La fel si cu articolele. Crede-ma, imi trec zilnic f. multe prin fata ochilor, asa ca selectia pentru blog este f.f. riguroasa.

Primesc des mailuri de la voi. Imi atrageti atentia asupra a cate ceva, imi recomandati cate ceva... Imi propuneti colaborari. Sunt deschis la toate astea, incerc sa ajut pe toata lumea cat pot. Nu profita insa de asta. Am cunoscut si bagabonti deci un pic de bagabonteala stiu si eu, hihi.

Nu pun poza, nu-mi cereti poza. Cititorii fideli stiu totul despre mine, inclusiv cum arat. Am strecurat, recunosc, prin articole poze cu mine. Dar ti-am zis, nu vreau sa ma promovez pe mine prin blogul asta.

Ce-ar mai fi? Imi plac oamenii. Ma pricep la ei. Mi-a placut Michael Jackson. Nu sunt casatorit, nu ma dau in vant dupa copii. Daca ai o alta parere, sa vii sa mi-i cresti tu :) Imi plac in schimb animalele si florile de apartament deci cele fara floare :) Fac sport cat de des apuc. Inclusiv fitness iar cel mai des am jucat tenis de masa si de camp.

Ma enerveaza prostia, cainii vagabonzi, betivii, nebunii si uneori cersetorii. Cu tiganii nu am o problema deosebita si nici cu manelele. Nu mai stiu, daca ai intrebari, nu te sfii :)

Cippy (Anti-Plicti)

Aboneaza-te la RSS - full

Adauga Anti-Plicti la Favorite

.

Twitter
Facebook

8 Pareri. Comenteaza:

VictorCh spunea...

Placuta prezentarea asta glumeata a blogului, dar unde-s informatiile despre posesor? Cu exceptia diminutivului nu sunt comunicate nici macar informatiile minime: anul nasterii (sau varsta, dar atunci e necesara actualizare periodica), domeniul si nivelul studiilor, domeniul (eventual si nivelul ierarhic) profesional (eventual si domeniul concret in care activeaza), MACAR localitate (sau fie si numai regiune) natala, respectiv de domiciliu (daca nu istoricul evolutiei), hobby-uri, etc.

Unknown spunea...

Unde-s pozele cu tine in articole? :))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ high heel walker - esti simpatica dar nu atat de fidela. glumesc, stiu ca esti. si eu te citesc des. da' asta ar mai lipsi, sa spun unde sunt sub postul in care spun ca nu pun poze, lol. uite cum facem. imi scrii pe mail - anti.plicti@gmail.com si-ti trimit linkurile, daca le mai gasesc si eu sau o rezolvam cumva :) merge?

Unknown spunea...

Sunt fidela, intreaba-mi prietenul :)). I'm waitiiiiing :D

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ HHW - si eu sunt fidel. intreaba-mi amanta :)) glumeeeeeeesc. gata. s-a rezolvat. sa nu te indragostesti de mine :D:D:D

Superbingo Metropolis spunea...

interesat de un schimb de link?

VictorCh spunea...

Later edit la comentariu pt later edit la articol:

"Am infiintat un ziar, la Brasov, care a crescut si merge foarte bine si in prezent."
AI infiintat (dumneata singur) ziarul, SAU - L-ATI infiintat (mai multi, intre care si dumneata)?
(In acest din urma caz - "am participat la infiintarea unui..."; eventual (daca este cazul) chiar "am initiat infiintarea unui...")

"Acum lucrez la un post de radio national din Bucuresti (inca nu m-am decis daca sa spun care, pentru ca NU urmaresc publicitatea personala)..."
Partea de publicitate personala (implicita) este "rezolvata" prin insasi aceasta (necesara) prezentare - eventual doar intentionezi ca (necomunicandu-i numele) sa nu faci publicitate respectivului post. (Atitudinea nu este nejustificata, avand in vedere ca de la scrierea (nedatata) a acelui "Later edit" din articol (nu stiu cat timp a trecut de atunci) nu este imposibil ca deja sa lucrezi la vreun ALT post de radio - sau la vreun alt post pur-si-simplu, la vreun alt job - decat cel la care lucrai atunci, ceea ce ar necesita up-datare a acestei prezentari la fiecare schimbare a locului de munca.)

"...fac documentare aproape zilnica pentru blog si nu numai din diverse surse."
In optica mea este vorba despre o exprimare gresita: nu stiu CUM s-ar putea face documentare altfel decat din diverse surse, intrucat in mod implicit orisicare loc de unde te documentezi capata automat (prin insusi faptul ca te documentezi de acolo) calitatea de "sursa" (indiferent ca este vorba despre mediul virtual sau despre viata reala - INCLUSIV nu numai e-mailul, ci si eventuale misive "de stil vechi", scrise pe suport solid pe care le-ai putea primi, sau tiparituri (carti, ziare...) ba inca si un zvon soptit in ureche TOT "sursa" devine din clipa in care cele aflate le consideri drept documentare).
Eventual doar poate fi vorba despre distinctie intre surse virtuale si surse reale, sau intre surse care au intentia de a avea aceasta calitate si altele "inocente" din acest pdv...

"Imi plac in schimb animalele si florile de apartament deci cele fara floare..."
Flori fara floare? AdiCA_CUm, cam ca "arome inodore", sau ca "muzica tacuta"? (Eventual PLANTE de apartament fara flori...)

Referitor la textul "tiparit" (alb pe negru) in josul fiecarei pagini:
"Posturile de aici sunt in mare parte originale iar cand nu, ca nu am inspiratie chiar tot timpul, prezinta materiale luate de pe ici de pe colo."
PANA AICI nu mi se pare nimic gresit, dar m-as astepta ca in interiorul postarii "inspirata" din alta parte sa gasesc precizata si "sursa de inspiratie" (macar ceva vag, de genul "Primita prin e-mail"), sau chiar - in cazul preluarii din blogosfera - sa apara si link activ catre postarea-sursa.

Anonim spunea...

I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

Take a look at my web page: raspberry ketones diet

Trimiteți un comentariu