vineri, 30 ianuarie 2009

Aceasta fotografie a aparut la OTV

Sponsori:

Anti-Plicti a primit in sfarsit recunoasterea pe care o merita printre cocalari, printese si manelisti. O fotografie produsa in laboratoarele Anti-Plicti a aparut la OTV. Nu am vazut-o eu cu ochisorii mei, insa scena mi-a fost descrisa de cineva de incredere. Se intampla joi seara, pe la miezul noptii, cand baietii din studio au aratat mai multe fotografii trimise de telespectatori, legate de rapirea Magdei Ciumac. (Iti dai seama ca n-am trimis-o eu, nu?:) A fost si asta de mai jos printre ele si cica s-a ras copios de ea.

Ma rog, comentariile lui Dan Diaconescu si ale lui Ogica erau ca Magda l-a rapit si pe Omaba, chiar daca ideea in care a aparut pe blogul de fata era alta. Si anume ca aparitia Magdei, dupa ce a fost rapita, a avut o audienta mai mare decat investitura lui Obama. Las' ca e bine si asa:)


Vezi si:
- Senzational!! In tomberon cu Dan Diaconescu - video
- Elodia traieste
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu