duminică, 9 noiembrie 2008

Sunt invitat la "Dansez pentru tine"

Sponsori:

Da, ies din casa, ma duc sa scot banii aia din zid si pe covorasul din fata usii de la intrare trona Ea - invitatia la Dansez pentru tine. Ma uit in stanga si-n dreapta sa vad daca sunt cu adevarat unic sau au primit invitatii si vecinii mei. Primisera si ei. Ma rog...

Asta e, cu resemnarea in privire ca nu sunt chiar asa de unic, deschid sa vad despre ce e vorba. Evident, ma facuse curios. "Fir-ati ai dracu', va votam si pe urma uitati de noi, ganditi firesc dumneavoastra. Aveti dreptate". Aici ar fi trebuit sa ma opresc din citit. Daca avem dreptate, tu cu ce naiba ai mai putea veni nou? Caci da, ma aflam in fata unui nou afis electoral.

Ma, nu stiu ce poate face exact pentru mine asta, dar un zambet in coltul gurii tot mi-a smuls. "Atat de mult m-am indragostit de acest cartier", zice mai departe, "incat de atunci locuiesc intr-unul din Z-turile de pe Strada ***", ma rog, numele strazii.

"Vecine, constructor am fost toata viata si asta vreau sa raman". Pai ramai vecine, ce naiba iti mai trebuie atunci Parlamentul???? A, stai, vrea sa fie constructorul meu in Parlament, adica sa danseze pentru mine 4 ani. Ce sa zic, vecine, danseaza!! M-ai facut sa zambesc, asa ca iti urez totusi succes.

Citeste si:
- Metrou de campanie in Drumul Taberei
- Cel mai tare reporter
- Recomandarea zilei: faceti-va senatori

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu