sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Alergand dupa bani

Sponsori:

Doar in Prison Break si la mine in cartier se ia curentul cu orele. Intamplarea a facut sa nu mai am niciun banut in portofel. Deh, cheltuieli curente, facute seara cand am ajuns acasa de la job, asa ca mi-am zis - voi merge maine, pe zi, la bancomat sa mai scod niste bani din zid. Ceea ce am si facut, doar ca surpriza: primul bancomat pe care il incerc, Bancpost, era mort. Definitiv. No problemo, imi zic, mai sunt alte doua la o aruncatura de bat. Mi-or lua ele comisioane mai mari, dar nu o sa scot prea multi.

Cand ajung in fata celui de-al doilea, al lu' nenea Tiriac, situatie identica: bancomatul in bezna. Ce sa mai spun ca si la al treilea, BRD, era la fel. Ptiu drace, im zic, nasol cu criza asta financiara, a ajuns si-n Drumul Taberei. Ma uit in stanga si-n dreapta, descumpanit, si cu buza arzanda dupa o tigara. M-a dumirit un trecator de bine: e pana de curent pe sector si dureaza de vreo doua ore.

Ce ma fac? Unde mai gasesc un alt zid din care sa-mi scot niste cascaval macar pentru tigari? Si uite asa, am inceput sa caut bancomante prin cartier, alergand a doua oara dupa banii pe care ii muncisem deja. N-ar fi fost prima oara...

Intre timp imi vine o idee salvatoare: sa merg la un magazin si sa platesc direct cu cardul. Elementar. Cum de nu m-am gandit din prima? Intru la arabii din apropiere insa turcul sau pakistanezul sau ce natie o fi fost, imi spune cristalin: nu plata cu cardul.
Bai vere, suntem in secolul 21. Mori de foame in tara asta, cu banii in cont. N-am scapat ocazia sa injur un pic sistemul, de la presedinte, la secretar de stat de la Finante, pana la femeia de servici de la Bancpost.

Am ajuns in cele din urma la o benzinarie, unde am cumparat aproape tot magazinul. Concluzia 1: cred ca, din lipsa de lichiditati, asa s-au gandit economistii nostri sa rezolve criza. Taie curentul, seaca fantanile, inchid bancomatele si te determina indirect sa cheltui mai mult. Astfel ajung bani mai multi la buget si criza devine amintire. Concluzia 2: asta este tara mea/si n-am cum sa plec din ea. Ha-ha.

Citeste si:
- Metrou de campanie in Drumul Taberei
- Cum salvezi o banca din criza financiara
- Aici vreau eu sa primesc facturile

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu