sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Mai vor. Totul despre sex va lovi din nou

Sponsori:

Dupa ce ca a fost o porcarie destul de mare, tot nu le-a ajuns. S-au lasat pacaliti de faptul ca lumea a mers in draci sa-l vada, chiar daca a iesit apoi dezamagita. Asa ca producatorii lung metrajului "Sex and the city" (Totul despre sex) vor sa o comita din nou si sa scoata un nou film. Tot cu cele 4 dive, ca nu le pot spune altfel, imbatranite pana la epuizare si usor iesite din circuit.

Sigur ca serialul e mai mult pentru fetite, insa nu pot spune ca mi-a displacut nici mie. De-aia am avut oaresce asteptari de la film. Am renuntat destul de repede cand am vazut fazele de un penibil demn de o cauza mai buna si glumele usor fumate. Sa-l faca din partea mea, dar sa nu vina apoi la mine sa se planga ca nu a mers...

Citeste si:
- Un film de ras
- Cum sa faci bani de la fraieri cu Prison Break
- Asa apar barfele la birou
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu