luni, 3 martie 2008

Prison Break sau cum sa faci bani de la fraieri…

Sponsori:

Nu cred ca acest post are nevoie sa fie un semnal de alarma pentru cei care dau jos Prison Break de pe net si care citesc acest articol, caci probabil n-ar fi atat de fraieri…. Dar cred ca sunt suficienti care musca din treaba asta, iar acest fenomen merita trecut pe scurt in revista…

Am dat si eu jos, ca tot omul, unul din ultimele episoade ale Seriei 3… Avea dimensiunea unui serial obisnuit (cateva sute de mega, vreo 300) numai ca dupa ce il play-am imi spunea sa-mi descarc un anume Dom player, aflat undeva pe nush ce site.

M-am dus pe acel site, numai ca, spre norocul meu nu mergea… Ma rog, “spre norocul meu…” vine vorba, ca tot nu as fi dat banii pe care inteleg ca ii cerea ca sa descarci programul buclucas. Doar ca sunt si care au facut-o si spun ca, pe langa faptul ca nu merge, iti mai si incarci computerul cu carcalaci vii, miscatori si daunatori.

Ce vreau sa retin este insa alt aspect. Ala in care niste baieti au fost atat de smecheri incat, daca n-au fost in stare sa produca ei filmul cu pricina, sau alte seriale cu care iarasi am inteles ca merge treaba, macar sa faca niste bani cinstiti din spatele afacerii. Adica sa-i taxeze pe aia care ar face orice numai sa mai vada un episod din Prison Break (ca io la asta ma refer). Tare, frate!!

PS. A, si ca toate sa fie clare, dupa ce descarci programul nici nu merge filmul, deci e cam pierdere de vreme una peste alta...

PS1: Cred ca in locul lui Michael Scofield din foto, ar trebui sa fie autorul farsei cu pricina…

Aboneaza-te la RSS - full
Adauga Anti-Plicti la Favorite

Citeste si:
- Cum sa faci bani de la hipermarketuri
- Dallas, 30 de ani... Dallase, te-am iubit, ma!!

.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu