sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Cum sa faci bani de la hipermarketuri

Sponsori:

Eternul Cora Militari, in care imi mai fac uneori cumparaturile. Stand la eterna lor coada, am observat o metoda aparent simpla, dar extrem de ingenioasa, prin care poti face bani. Sau daca nu bani, macar tot te alegi cu ceva gros. Da, nu doar le dai, a venit randul sa le si iei cascavalul. Bine, e o chestie mai mult teoretica... dar am vazut-o cu ochisorii mei pusa in practica.


Cum sta treaba? Un nene care avea un card Cora statea si el la coada. Ruga oamenii sa-si plateasca produsele cu cardul lui. Adica clientii cumparau produsele, dar ii si incarcau omului cardul de fidelitate. Ca tot n-aveau ce pierde. Si uite asa a procedat cu cativa, inclusiv cu mine. Si asta doar in cele cateva minute pe care le-am petrecut acolo...

Nu stiu exact cum functioneaza smecheria cu cardul. Mi se pare ca daca ai asa ceva, la fiecare suma de bani pe care o cheltui la ei, ti se incarca niste puncte. Ei bine, in cazul nostru, punctele i se incarcau lui nenea ala, care dupa ce-si umplea tolba, se ducea si nu stiu ce avantaje avea. Mi se pare iarasi ca poti sa te alegi cu nush ce cadouri, la un anumit numar de puncte. Bine, mi se pare un pic de cersetorie de lux asta... dar ce nu face omul?

Iete, dragii mosului, ce ingeniosi mai sunt unii, cum ii duce capul la toate prostiile. V-ar fi dat prin cap asa ceva??

Citeste si:
- Alergand dupa bani
- Cum sa faci bani de la fraieri cu Prison Break
- Zimbabwe, Africa. Bani cu basculanta

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu