miercuri, 6 august 2008

Un film de ras

Sponsori:


Vazusem parca trailerul si citisem o cronica doua. Nu m-au prea convins. Il aveam totusi in calculator si am decis sa ma uit intr-o seara la el, asa intr-o doara, cu gandul ca parca nu mai fac astia filme chiar asa bune cum faceau o data. Si totusi “I Now Pronounce You Chuck & Larry” a facut toti banii.

Inca de la inceput se prezinta drept f. spumos. A, stiu cum am ajuns sa mai uit... Cautasem sa vad in ce a mai jucat Adam Sandler, ca-mi place de el. E un actor f. ok, cu un stil aparte de interpretare. Am mai vazut Click si 50 First Dates, din ce-mi mai amintesc acum, si mi-a placut de el in toate. Au mai fost cateva. Am zis, hai, ca nu poate fi chiar asa nasol.
Surpriza a fost totala cand am vazut replicile savuroase si intamplarile de multe ori iesite din firul firescului.

Ideea de baza este aia in care un tip are nevoie de un ajutor mai ciudat din partea unui coleg de munca, pentru a… ceva cu niste bani, copii, asigurari and stuff (ca nu am retinut exact, si nu m-am pierdut in detalii:) Si ajung sa treaca printr-o serie de intamplari, care mai de care mai spumoase. Ideea e ca am cam ras la filmul asta, de cat de tampit poate fi. Sper sa nu fiu singurul cu parerea asta :)

Si un mic trailer, ca le zice mai bine:

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu