miercuri, 22 septembrie 2010

Videoclipul lunii - video

Sponsori:

Superb, doamnelor si domnilor. Un clip care pur si simplu te binedispune de frumos ce e. Si bine facut. Si tot ce vrei. Ok Go se cheama trupa si White Knuckles - piesa. Tare de tot. Probabil ca le-a luat mult pana l-au facut sa-l vedem asa cum e azi dar chiar a meritat efortul. Nu mai spun mai multe caci cuvintele imi sunt de prisos. Enjoy!!



Vezi si:
- Oren Lavie - cel mai tare videoclip ever - video
- Un clip pentru latura ta complicata - video
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

geta spunea...

superb!fara cuvinte!

VictorCh spunea...

Hm! Spre deosebire de geta, eu sunt de parere ca scopul e nobil, animalele prezentate sunt frumoase, dresajul (fara a fi "de performanta") e... interesant, vocile interpretilor si melodia CEL PUTIN acceptabile, daca nu chiar bune, da' cumva... nu stiu cum... clipul parca "nu se leaga". MIE clipul NU mi-a placut nici la revedere, desi am cautat sa fac analiza ca sa vad CE nu-mi place la el.
Rezultatul analizei ASTA a fost: toate elementele (fara exceptie) la care m-am putut gandi - inclusiv cele nementionate inca: textul cantecului, decorurile/recuzita, "coregrafia" - atat cea a interpretilor umani cat si cea a patrupedelor - vestimentatia interpretilor, etc - le consider cel putin dragute, acceptabile, unele chiar meritorii, dar ANSAMBLUL "nu ma convinge", nu-mi creeaza o placuta impresie de unitate, de "imbinare" potrivita.
Da' poate acuma sunt doar EU de vina, exagerat de "cusurgiu"... (Voi incerca eventual sa revad clipul altadata, poate voi avea o alta dispozitie.)

Trimiteți un comentariu