miercuri, 22 septembrie 2010

Romanii sunt prostii Europei. Fara misto...

Sponsori:

Ma uit la un studiu si nu-mi vine a crede ochilor. Avem cica cel mai mic IQ din Europa si suntem deci cei mai prosti de pe continent. Ce???? Da. Asa zice... Pai noi care eram primitori, ospitalieri si destepti?? Noi care suntem cei mai destepti din lume, suntem prostii Europei?? Asa se pare. Faza nasoala e ca nu doar un studiu spune asta, ci mai multe...

Acum ce sa zic? Eu stiu ca romanii, ca orice popor care n-o duce foarte bine, e inteligent. Mai inteligent sa zicem decat occidentalii. Caci cu cat ai mai multe, cu atat te ocupi (iti pasa) mai putin de spirit, de inteligenta.

Iata ca nu e asa. Astia au si argumente ca de ce nu e asa. Una din chestiile la care nu prea am ce comenta e cea in care spune ca noi nu prea avem inteligenta stiintifica. Adica nu prea stim din chestiile care ne inconjoara.

Zice ca aproape jumatate dintre romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului... Hm... O fi, ca strazile sunt pline de dobitoci. (Ca sa nu mai pui ca mai sunt si care stau acasa, lol) Apoi zice ca o treime din populatia Romaniei crede ca laptele radioactiv nu mai e radioactiv daca il pui la fiert. Asta, sincer, nici eu n-as fi stiut-o. Adica nu mi-am pus niciodata problema asta... Deci si eu ingros randurile prostovanilor :)

Sau 32 la suta dintre noi credem ca exista oameni posedati de diavol. Asta de la Dan Diaconescu ni se trage.

Deci da, la fazele astea tind sa le dau dreptate ca n-om fi chiar buricul pamantului. Adica inteligenta nativa avem... de-aia in care ne descurcam avem si de-aia. Cred ca si la inteligenta emotionala stam bine. Numai ca astea se cuantifica mai greu... Asa ca vin treburile stiintifice care se pot cantari f. usor si ne trag in jos... ne baga in mocirla pana in gat.

Cica si faptul ca sistemul nostru de educatie e la pamant contribuie la prostia poporului ca si faptul ca multi romani pleaca in strainatate si neglijeaza educatia lor si a copiilor lor.

Deci nu e bine vacii noastre. Daca economic eram varza... social la fel... cultural - cu inaintasii ce ne mai mandrim... acum iata ca am mai gasit un capitol care ne trage un cap in gura. Inteligenta. Aici ne jigneste rau de tot, ca noi stiam ca suntem foarte destepti...

Auzi, stii ce? Sa nu vina strainii sa-mi vorbeasca mie despre inteligenta lor. Ca-i fac din vorbe cat sunt ei de occidentali. Si daca ma enervez ii fac si la portofel, fara sa-si dea seama, asa prost cum sunt :) Si atunci sa vedem care e fraierul... :)

de aici

Vezi si:
- O proasta facuta gramada - video
- Prostia din Romania. No comment - video
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Teo (Trafic de gânduri) spunea...

Nu ştiu de ce te oftici aşa tare de rezultatele studiilor. Singuri ne dăm în cap chiar şi în bancuri, la care suntem atât de specialişti! Doar îl ştii pe acela cu darurile, nu?
Cică Dumnezeu a împărţit darurile sale popoarelor. Românul ajunge ultimul (!), iar Dumnezeu îi spune: 'mai am doar două daruri - frumuseţea şi prostia!'
Românul:'apăi Doamne, frumuseţea-i trecătoare....'!

VictorCh spunea...

1. Hm! Oare numai MIE mi se pare ca aici CEVA "nu puşcă", nu se potriveste? Ei pe noi ne caracterizeaza drept lipsiti de INTELIGENTA din cauza lipsei de CULTURA tehnica? Oare aceasta confuzie reprezinta o dovada de inteligenta din partea lor?
S-o luam de la Adam, cu DEX-online-ul:
"INTELIGÉNȚĂ, inteligențe, s. f. 1. Capacitatea de a înțelege ușor și bine, de a sesiza ceea ce este esențial, de a rezolva situații sau probleme noi pe baza experienței acumulate anterior; deșteptăciune."
Ei selecteaza niste reprezentanti oarecare din fiecare natie (ceea ce este corect) si le prezinta tuturor ACELEASI teste de "inteligenta" - si aici ne impotmolim, intrucat de aici incolo este evaluata "la gramada" cu inteligenta SI "experienta acumulata anterior" pe care o mentioneaza DEX-ul, experienta EVIDENT diferita la noi fata de cetatenii tarilor care nu fusesera "adapostiti" de asa-zisa "Cortina de Fier" ("in bratele" careia EI ne-au aruncat!) (Si testele DE EI sunt concepute, pt tipul si nivelul LOR de experienta!)
Hai sa incercam o mica experienta: sa facem un clasament al nivelului de dezvoltare al fiecarei tari (dupa criteriile LOR), sa impartim clasamentul EXACT la jumatate, si apoi sa luam EXACT reprezentatii testati pt IQ ai diferitelor natii (nu alti indivizi ai acelor natii) si sa-i "relocam": sa punem reprezentantii tarilor "avansate" in tarile "inapoiate" (si invers), EXACT in locul si postura "preopinentilor" lor, si sa vedem ATUNCI - CARE dintre noi toti se adapteaza mai repede si se descurca mai bine in NOILE conditii pe baza experientei DE PANA ATUNCI, CARE "intelege mai usor si mai bine", CARE "sesizeaza mai bine ceea ce este esential", CARE "rezolva mai bine situatii noi": "ei" la "noi", SAU "noi" la "ei"!?!
Pt explicitare: reprezentantii ocupantei locului "x" din clasament fac "schimb de locatie" cu reprezentantii ocupantei locului "x" plus/minus o jumatate din numarul tarilor participante (pt ca totusi diferentele sa fie "asimilabile").

Mai am MULTE de comentat, da' mai impart si eu ideile, ca altfel "nu-mi primeste" comentariul.

VictorCh spunea...

Scrisesem un ditamai comentariul (pertinent), si - cand am cerut previzualizare - mi-a "dat" "service unavailable - error..." nu mai stiu ce cifra (parca 503), si tot comentariul mi-a fost pierdut. Nu mai am rabdare sa-l re-gandesc si re-formulez pe tot, asa ca renunt.

VictorCh spunea...

Erata: pardon, "503" e numar, nu cifra. Oboseala, enervarea, neatentia...

Trimiteți un comentariu