miercuri, 18 august 2010

Traiane, si noi am iubit-o pe Romania, dar platonic!

Sponsori:

Un text pentru oameni inteligenti, primit pe mail si f. usor adaptat de mine.

Traian Basescu i-a spus recent unui jurnalist ca, daca si-ar iubi tara, el, jurnalistul, si mai multi romani, atunci am avea "sanse de progres". Asadar, dupa Vantu, Voiculescu, profesori, magistrati, pensionari si Ion Iliescu... iata o noua cauza pentru care Romania nu o duce mai bine. Nu o iubim.

Haideti sa va spun ceva, domnule presedinte. Sa stiti ca si noi am iubit-o pe Romania. Dar, dupa ce noi o tineam de mina si o plimbam prin parc sub clar de luna, recitandu-i din Eminescu, veneau baieti ca dumneavoastra si o mameleau in scara blocului.

Dupa ce noi faceam planuri de viitor cu ea, veneau de-alde Videanu si Berceau (si altii inaintea lor) si se comportau cu ea de parca ar fi fost Jena Jameson. Venea Blaga, ii punea drapelul pe fata, si o plesnea peste fund pana dimineata.

Si noi am iubit-o pe Romania, sa stiti! Dar ca orice fata saraca si prostuta, s-a dus dupa aia cu bani. Acuma, ca i s-au lasat titele si a facut curul cat China, veniti sa ne-o puneti in brate. Ne pare rau, dar sintem la munca in strainatate!

(Ty, mosh)

Vezi si:
- Cum salveaza Base' Romania
- Sa traiti bine!! Hă, hă, hă...
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

Raluk spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Raluk spunea...

Fain...mai ales sfarsitul:D

Anonim spunea...

foarte elocventa poza mosh, bravo!!!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ raluk - da, genial text. si mie mi-a placut. cine l-a scris le are :)

@ mobileenhancer - mos, ce surpriza. uitasem de blogul tau. ti-am pus link :D:D ma bucur ca ti-a placut poza ;)

Marius Ola spunea...

Fain. Scrisesem şi eu un text despre siluirea României. Bănuiesc că de`aia se tot vrea modificarea Constituţiei, doar-doar s-o face o liposucţie şi se coase un nou himen ţărişoarei:)

geta spunea...

ce sa zic?n-am cuvinte cat de bine le-ai cuprins pe toate!bun comentariu!

Trimiteți un comentariu