miercuri, 18 august 2010

Test simpatic: cati iubiti au avut femeile astea?

Sponsori:

Un nou test pentru istetzul din tine. De data asta cu valentze mai serioase, sa zic asa. Iti pune la incercare spiritul de observatie si mai ales de cunoastere a oamenilor dupa trasaturi. Ce trebuie sa faci? Pai te uiti la cele 6 domnisoare din poza de jos si trebuie sa ghicesti fiecare cati iubiti a avut in viata asta. Iubiti in sensul de barbati... de fuc_keri, cum ar veni... :) Ghiceste deci care dintre ele a avut unul, care 5, 25, 50 si, surpriza, 5.000... A, si mai este una care nu a avut niciunul... La sfarsitul pozelor o sa mai am niste consideratii. Pana atunci, succes!!

Ok, astea sunt cele sase sirene despre care e vorba in propozitie. Uita-te atent, foloseste-ti si ochii dar si logica si incearca sa dai raspunsurile corecte. Varianta adevarata o gasesti jos... A, sau poti incerca, asa cum am facut eu, sa ghicesti care a avut mai multi si care mai putini :) Succes!!

>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>





Faceti cunostinta cu Nikki Lee, o englezoaica de 25 de ani care lucreaza in domeniul frumusetii. A avut 5.000 de barbati in 9 ani, in conditiile in care si-a inceput viata sexuala la 16 ani.

Eu m-am apropiat de cateva raspunsuri. Nu le-am nimerit chiar pe toate insa am incercat doar sa spun care a avut mai multi si care mai putini. Am plecat de la urmatoarea logica - alea care-s mai urate si mai grase trebuie ca au avut mai multi. Haha. Ele sunt, teoretic, o prada mai usoara.

Mi-am mai zis ca aia cu 25 are fatza de curva, lol. Si ca asta frumusica, prima, nu a avut prea multi pentru ca prea e frumusica deci nu se vinde chiar oricum, nu? Am zis bine? :) Pariul meu a fost insa ca cea cu unul este cea care n-a avut niciunul. Ei, am fost pe-aproape :)) Tu cum ai stat?

via


Vezi si:
- Teste haioase. Colectia Anti-Plicti de teste haioase
.
Twitter
Facebook

7 Pareri. Comenteaza:

Lia D spunea...

Din toate, n-am nimerit nici una. Greu cu spiritu' de observatiune la femei despre femei :))

Ana spunea...

mie imi cazuse atentia pt 5000...pe cea grasa(care a avut de fapt50)din motivul ca e grasa si ...usuratica?asta imi striga fatza ei:))
am zis corect la cea cu 25 , cu toate ca e tanara...ai dreptate:)),si nu ar fi avut cum sa isi faca 5000 pt ca totusi...are pretentii materialiste.
fata cu 0...pt o sec m-am gandit ca nu ar avea niciunul,e tanara si isi vede de viitorul ei:P dar am pus 5
si faza tare e ca tipei cu 5000...i-am dat 1:))(m-am gandit la cel din poza...care ar fi culmea sa fie doar fratis-o)

VictorCh spunea...

Hm!
Probabil ca e ceva in neregula cu matematica invatata de mine!
5.000 in 9 ani inseamna (rotunjind, evident, doar n-o sa calculez ca la farmacie) cam 550 pe an.
Daca socotim ca un an are 365 zile, asta ar insemna cam un barbat si jumatate (in medie) in fiecare zi lasata de la Dumnezeu.
Daca te gandesti ca mai are si ciclu, isi mai ia si cate un "concediu de odihna", mai face poate si febra uneori, o mai fi vizitand-o maica-sa (zic), bagsama media ei personala sa fie oare la vreo doi masculi feroci pe zi?
Hm! (dupa cum ziceam la inceput.)

Anonim spunea...

hai ca am ghicito

Anonim spunea...

am nimerito pe aia cu 5.000 deoarece are o privire de vulpe ins ca stie cum sa atraga barbatzii:))

Alexandra spunea...

pe cea cu 25 si pe cea cu 5000 le-am nimerit :D pareau mai....dezinhibate:P

Anonim spunea...

cea cu 5000

Trimiteți un comentariu