marți, 24 august 2010

Marfa de fata! Jimena Navarrete e noua Miss Universe - poze

Sponsori:

Sunt iarasi fericit. Sau macar multumit. Noua Miss Universe este deosebit de frumoasa. Au ales una care chiar cred ca e cea mai faina din Univers. Sau a doua cea mai faina, dupa o fata pe care o cunosc eu :D Dar pe asta de care e vorba acum o cheama Jimena Navarrete, are 22 de ani si chiar corespunde, dupa parerea mea, celor mai exigente standarde. Spre deosebire de alte misse de care am mai scris aici sau aici.

Inainte sa-ti las ochii sa se incante cu domnisoara mexicanca, iti mai spun ca Oana Paveluc a noastra nu a intrat in primele 15, asa cum visa ea si a spus in gura mare si cum am rugat-o eu aici sa n-o faca. Mnoa, asta e, ce sa-i faci. Oano, poate pune laba ochii pe tine vreun bogatas si tot te-ai ales cu ceva... Altfel, nu stiu zau... Dar hai mai bine sa dam in continuare drumul la pozele de azi-noapte si mai comentam doua idei dupa aia.







Auzi? Nu ti se pare ca Jimena asta aduce un pic cu Malvina si nu mai stiu cum, cea care prezinta stirile la TVR? Vezi aici poza. Ba da, un pic, chiar daca, fireste, Malvina e usor mai uzata ca are o varsta, in timp ce mexicana abia are 22 de ani.

Si doi - ale dracului, ma, sud-americancele astea... Iarasi au mai inhatzat un premiu. Trebuie sa merg intr-o zi si eu pe acolo sa vad daca chiar asa e... Daca fetele frumoase sunt râuri-râuri :)

Vezi si:
- Hai ca se poate. Miss SUA 2010 este bucata - poze
- Miss Romania 2010 e bucatica. Restul concurentelor ba - poze
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu