marți, 24 noiembrie 2009

Miss World 2009 - o alta urata ia premiul cel mare

Sponsori:

S-a spart conducta cu urate. Pe cuvant. Ce-or face? Or fi bune la pat... Duminica a avut loc in Vietnam concursul de Miss World 2009. Castigatoare a iesit o rusoaica. Rusoaicele sunt femei foarte frumoase cu atat mai mult cu cat sunt cele mai apropiate de standardele noastre, ale esticilor, de frumusete... Ei bine, rusoaica asta parca e si mai urata decat venezueleanca de care-ti povesteam acum ceva vreme c-a iesit Miss Universe...

Adica totusi e de inteles ca cea mai frumoasa femeie din lume sa fie mai urata ca cea mai frumoasa din univers... ok... dar sa fie aproape mai urata ca tigancusa care e femeie de servici la mine la lucru??? (Exagarez un pic dar ai prins ideea). Asta de-acum, Victoria Radochinskaya pe numele, ei o fi inventat cine stie ce perversiuni sexuale pe care le-a aplicat pe membrii juriului, altfel nu-mi explic...

Fatza nici nu mai intra in discutie dar uita-te la corp. Pare destul de bondoaca si la capatul unei cure de slabire neterminate, haha... Ma recunosc din nou invins... Criteriile mele de frumusete feminina sunt izbite iarasi de toti peretii... Mai bine m-as fi concentrat pe masini in viata asta... acolo chiar sunt piese frumoase... Parerea mea :) Zi si tu daca nu...



Vezi si:
- S-a ales si miss Facebook Romania...
- Fete peste fete. Fete amatoare dar frumoase si sexi - poze
.
Twitter
Facebook

9 Pareri. Comenteaza:

Corina spunea...

:)) chiar ca s-a spart conducta...nu vad nimic frumos =))

Dili spunea...

Da mamicule, io am zis ca daca n-am avut timp sa merg la finala uite ce se-ntampla... data aviatoare o sa am grija :D

Next Please spunea...

te-ai trezit si tu sa iti dai cu parerea despre frumusete. cine stie ce fat-frumos oi fi tu, anti-plicti... get a life!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ eu... - ma bucur ca esti de acord si ca nu sunt singurul nebun :)

@ dilimache - mamica, ai fi luat sigur... si scriam si pe blog de tine... te rog data viitoare sa fii mai pe faza :)

@ annie benny - pisicutza, bine ca te-ai gasit tu sa-ti dai cu parerea despre anti-plicti... citeste, papusika, dilema ca are poze mai frumoase :))

adizzy spunea...

colierul e de vina :)) a distras atentia

Unknown spunea...

Nu e urata, dar seamana izbitor cu o pitzi de Bamboo.
Vrei sa vezi urate? Intra pe pitzipoanca.org (buna dimineata, soare). De azi nu ma mai critic, se poate mult mai rau :-s

Spirocheta spunea...

Urata nu e, dar am o colega care e de vreo 10 ori mai frumoasa:D

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adizzy - sa stii :D

@ high heel walker - haha, in poza a doua zici ca e aia... cum o cheama... delia matache :D:D da' ce te-ai criticat vreodata?

@ spirocheta - pai da, cam asta era ideea. mercic :D

Unknown spunea...

Ha ha, bineinteles :D. Am si eu defecte, reale, imaginare... depinde de oglinda si starea de spirit :))

Trimiteți un comentariu