luni, 30 august 2010

De ce-mi bagi, ba, reclame la cinema??

Sponsori:

Un bilet la cinematograf = peste 20 de lei. Un suc la jumate (Nestea sau altele) = 8 lei. O portie de suc la pahar plus Nachos sau floricele de porumb = cel putin 20 de lei... Bani, nenicule, bani. Am aflat, nu mai stiu de unde, ca un bilet la cinema in SUA este in jur de 7 dolari... deci cam cat e si la noi.

Iata ca preturile din cinematografele romanesti sunt comparabile daca nu chiar mai mari decat in Occident. Si atunci prieteni dragi din lumea cinematografiei de mall. De ce-mi bagati reclama pe gat pe banii mei?????

Am fost recent, cum scriam aici, la cinema la AFI Mall Cotroceni. Sala in care am fost se chema sala Puma (prima reclama). Inainte sa inceapa filmul era proiectata pe ecran sigla Puma (a doua reclama). Pe spatarul scaunelor era, din loc in loc, sigla Puma (a 3-a reclama).

S-au stins partial luminile - pe ecran ce crezi ca au bagat? Reclama la Puma (a 4-a reclama) si la Coca-Cola (a 5-a reclama). Nu mai zic de promo-urile la filme (a 6-a reclama).

Toate astea se intampla, repet, pe banii mei. Frate, inteleg de ce sunt televiziunile gratuite - pentru ca traiesc din reclame. Sau de ce unele produse sunt, la fel, gratuite, pentru ca traiesc din reclame. Insa eu pentru biletul meu de cinema am platit bani buni. De ce imi bagi pe gat reclama???

Daca tot castigi si de la altii, atunci fa-mi o subventie pe bilet si da-mi-l mai ieftin. Scoate 5 lei din pretz si ma uit la toate reclamele pe care le vrei tu. Pai nu??? Pai nu???

La fel sta treaba, de exemplu, in RATB. Au pus de ceva vreme televizoare inauntrul troleelor pe care ruleaza tot felul de reclame - farmacia Catena sau Reiffeisen Bank. Frate, si acolo esti la fel de victima. Esti captiv... n-ai alternativa - trebuie sa urmaresti sau macar sa asculti reclamele. Si si acolo eu unul platesc bilet intreg....

Imi amintesc ca circula pe net o fotografie facuta la intrarea intr-un cinematograf din State. Si spune pe frontispiciul cinema-ului ca ori de cate ori descarci un film pe net omori un cinematograf. Frate, la cat se plang astia de piraterie, ca n-au public, ca nu stiu ce... ar trebui sa aiba preturi mai decente la film. Insa nu au. Te jecmanesc pur si simplu.

Daca te duci doua persoane, te costa aproape un milion (!?!?!) daca iei si de-alea de se mananca si se beau la film. Si tre' sa iei, ca doar nu esti tu mai fraier (lol). Asa ca, sincer, nu mi-e mila deloc de cinematografele romanesti. Numai ca, ale dracului, pe cat se plang ca n-au clienti, pe atat le merge de bine...

Vezi si:
- De ce suge cinema IMAX Cotroceni
- Offf, iarasi isi schimba Observatorul prezentatorul
.
Twitter
Facebook

6 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

pai da, pai da!!! cata dreptate poti sa ai. eu aproape am si invatat jumatate din reclama de la farmacia aia de care spui, si nu prea mai pot sa mi-o scot din cap. este maxim de enervant si la cat costa abonamentul!!!

eSorin spunea...

@cippy,se numeste reclama agresiva.un fel de disperat al unor firme sa-si promoveze produsele.mai sunt si reclame neconventionale,daca frecventezi carciumele vei vedea ca pe la toaleta gasesti tot felul de reclame (postere,tablouri etc) la tot felul de rahaturi,ca tot vorbim de buda.

April spunea...

...pentru ca Romania e tara tuturor posibilitatilor...

Raluk spunea...

Ai foarte mare dreptate. Nu m-am gandit niciodata la asta...da bine nici nu prea merg eu la film. Nu exista si un CNA al salilor de cinema? E interesant de stiut...reclame sunt bagate si la cinematografele traditionale sau doar la mall?

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ anonim - o sa razi dar fix ieri m-am trezit si eu
cu groaza fredonand melodia de la farmacia
catena. jur ca nu-mi iesea din cap... o auzeam pe
stela popescu cantand... brrrr. daca noi romanii
am avea mai multe... cojones (ma scuzi) n-ar mai
face astia ce vor cu noi... (de 20 de ani daca nu
de mult, mult mai mult...)

@ eSorin - da, alea neconventionale sunt
simpatice... ti-e mai mare dragul... o chestie
ingenioasa as promova-o chiar si eu... dar asa...

@ april - da, si nush cum se face ca e a
posibilitatilor proaste :)

@ raluk - ma, habar n-am cu cna-ul cinema-
urilor... cred ca e in aria OPC-ului... stiu ca exista
un organism ceva care se ocupa doar de filme -
decid daca se interzic sau nu... pentru ce tip de
public e filmul si tot asa...

am un feeling ca se baga peste tot reclame...
apropos, tin minte inca de acum multi ani se
bagau reclame in cinema, cand inca nu erau mall-
uri... imi amintesc ca radio contact isi facea in
draci reclama in cinema-uri...

VictorCh spunea...

"Scoate 5 lei din pretz si ma uit la toate reclamele pe care le vrei tu."
Pai ASA au si facut: filmul nu costa DECAT 20 lei! :P

Trimiteți un comentariu