joi, 8 iulie 2010

Cu ce ma mai distrez? O "apar" pe Alison Mutler :)

Sponsori:

Alison Mutler. Sunt mari sanse sa stii cine e, dar la fel de mari sa nu stii cine e. Pai este o ziarista britanica stabilita in Romania de vreo 19 ani. Este corespondenta pe tarisoara noastra a agentiei de presa Associated Press. Probabil ne cunoaste bine si cred ca are si suficienta cultura de politica externa. Mnoa, si fata scrie la Cotidianul un articol de opinie care apare, nu stiu exact, cred ca odata pe saptamana.

Am mai comentat articolele ei dar despre ultimul vreau sa scriu aici. Alison vorbeste despre problemele Romaniei, in comparatie cu cele ale Spaniei. Si spune fata (cu argumente) ca e nasol si la noi dar parca e un pic mai nasol la spanioli. Ca pot trage, naibii, toata Europa dupa ei...

Boooon. Si, la ora la care am citit eu articolul ei erau 6 comentarii. Toti o injurau de mama focului sau pe aproape, ca habar n-are ce vorbeste. Ca ce salariu are un spaniol, ca ne dezinformeaza... ca la noi e de fapt mai rau si tot asa. Asa ca am intervenit ca nu se mai putea:) Sub numele de Mike le-am zis eu fo doua la toata lumea :)

Am avut surpriza placuta sa constat ca, dupa comentariul meu au mai aparut o droaie de alte pareri care spuneau "stati fratilor ca nu e chiar asa. Femeia stie ce vorbeste". Intamplator am schimbat cateva cuvinte cu Alison, la un moment dat. Aveam oricum un respect deosebit pentru ea. E la locul ei si-si vede de treaba, e serioasa... Si oricum nu are ea nevoie de apararea mea... :)

Dar nu despre asta e vorba. Ci acolo unde, evident, pe noi ne doare cel mai tare despre ce-i al nostru. Si, pana la un punct e corect sa fie asa. N-ar fi rau insa sa mai gandim un pic afara din cutie, cum zice englezul, si sa constatam (chiar si cu surprindere) ca nu suntem totusi buricul pamantului.

Sigur ca mi-e mai aproape de mine camasa decat puloverul.... sa cojocul... cum era? Adica imi pasa mai mult de mine. Insa un exercitiu de... nu stiu... empatie, civilizatie, deschidere, receptivitate... poate ne-ar ajuta pe toti... Parerea mea...

Ca stam in oala asta mare care e Romania si nici ca ne pasa de ce se intampla in jurul nostru. Intoarcem politica pe toate fetzele, ascultand manele si, eventual, mancand seminte. Daca se poate la OTV... Ne delectam cu Bianca lui Bote' si-i mai injuram pe astia cand ne taie salariile... Dar cam atat... In rest, sa moara dusmanii mei!! Se stie!!

Vezi si:
- Topul celor mai sexi ziariste romance in viata - poze
- Cele mai controversate coperti de reviste din lume - poze
.
Twitter
Facebook