duminică, 27 septembrie 2009

Topul celor mai sexi ziariste romance in viata - poze

Sponsori:

Nu stiu de ce, dar eu cand ma gandesc la o ziarista, ma gandesc la o persoana sexoasa... Poate e o prejudecata dobandita din filmele americane. Acum ca si lucrez in bransa, pot sa confirm ca prejudecata mea e doar pe jumatate adevarata. A, stii de ce mai am prejudecata asta? Pentru ca de multe ori alaturam presa - televiziunii, iar pe sticla, fetele care apar tre' sa aiba o doza suficienta de sex appeal. Bine, cica nici prea mare nu e buna doza asta, ca nu mai e nimeni atent la ce spune fata. Da, Oana Andoni??? :)

Asa :) Deci prejudecata e doar pe jumatate adevarata pentru ca si in presa, ca peste tot, sunt si fete bune dar si ne-bune. Ti-a placut asta?? Academia Catavencu a dat publicitatii zilele astea un astfel de top, care nu mi-e clar pe ce criterii (subiective) a ales concurentele. Ideea e ca cititorii au votat iar ce-a iesit vezi in cele ce urmeaza. Prezintam aici primele 10 din cele 28 de locuri.

Locul 10 - Clara Ilie, Libertatea, 30 de ani.

Locul 9 - Olivia Dragnea, Curierul National, varsta incerta...

Locul 8 - Cristina Herea, Clik, varsta incerta si la ea... Eu zic ca are ceva ani...

Locul 7 - Alexandra Badicioiu, realitatea.net, 28 de ani.

Locul 6 - Cosmina Balaban (preferata mea), revista Maxim, 22 de ani :((((

Locul 5 - Corina Mladinoiu, ProSport, 20 de ani.

Locul 4 - Diana Marasoiu, revista Bolero, 23 de ani.

Locul 3 - Liviana Rotaru, Evenimentul Zilei, 23 de ani.

Locul 2 - Andra Ilias, FHM, 26 ani. Adevarul e ca mi-ar placea sa-mi faca o stire scurta, chiar daca partinitoare si ne-obiectiva... Ce conteaza e esenta, miezul... (stirii, bineinteles:)

Locul 1 - surpriza emisiunii, Elena Stoichita, unnown project, 27 de ani.


PS 1: alte detalii si restul topului AICI.

PS 2: acum nu stiu cate dintre ele au avut pile (catavencii se jura ca niciuna) sau cate si-au pus prietenii sa voteze... Ca se practica... Raman la impresia ca lipsesc piese grele gen Oana Andoni sau Patruleasa, nu? Ca si ea e ziarista... De fapt, pentru ca la topul anterior, cel cu barbatii jurnalisti sexi l-au omis de tot, eu pe locul 1 eu l-as fi pus acum pe Mircea Badea :D


Vezi si:
- Cei mai sexi jurnalisti romani - top, caricaturi
- Ce fac reporterii romani inainte de direct - video
.
Twitter
Facebook

9 Pareri. Comenteaza:

adizzy spunea...

tipa de la 4 ma sperie...seamna cu creuela devil

adizzy spunea...

*cruela

Dili spunea...

Mai barbate, cea de la locul doi o avea ea corp super, dar...
Un lucru bun: preferata ta e si preferata mea. Bine ca nu-s barbat :P

Anonim spunea...

Revista Bolero a scrântit-o cu duduia aceea. E mai urâtă decât noaptea.

Andreea spunea...

Heyyy multumesc pt comment.chiar imi place sa citesc blogul tau si chiar ma face sa zambesc si ma scoate din starea aia de plictiseala de care sufar tot mai des.te pupic si spor la scris

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adizzy - dap e cam cea mai naspa... da cam naspa rau si si emo, hippie asa :) a avut probabil prieteni multi... ;)

@ dilimache - pai draga mea, una partenera iar cealalta... ma-ntelegi ;) daca erai barbat ne certam pentru ea???? haha.

@ addamissia - asteptam comentariul tau care sa puna un pic ordine in problema :)

@ andreea - pupici. mercic.

Isa spunea...

Ce cauta aia pe locul 1:|?Ori a avut "pile", cum zici tu, ori poza e nereusita rau:|.
Si ce:))?Badea are fata de femeie?[AAh, Badea'i prea tare:D]

Anonim spunea...

Olivia , locul 9, aduce putin cu Carla Bruni, iti cam deschide simturile...

Anonim spunea...

mie sincer imi place de corina cel mai mult , cred k merita cel putin locul 3 e super sweet si vb in calitate de barbat , k pana akm am vazut k au dat koment numai femei aici . Te kiss corina si spor la trb. ....PS sunt un admirator secret oldd fashion poate o sa imi iau intr-o zi inima in dinti si o sa te invit la o cafea pana atunci te pwp

Trimiteți un comentariu