joi, 15 iulie 2010

Ce spun romanii despre moartea Madalinei Manole

Sponsori:

In viata trebuie sa mai si muncesti. Asa ca am muncit un pic si am adunat cateva (30) de comentarii care mi s-au parut mai relevante legate de moartea Madalinei Manole. Sunt de pe site-urile a 5 ziare si doua televiziuni de stiri. Iar bonus, cateva sunt si de pe Anti-Plicti. Cum era de asteptat, romanii au spus ce cred ei despre sinuciderea artistei. Asa ca exista si comentarii de durere (cateva) si comentarii carcotase (parca ceva mai multe) si comentarii la obiect (in media obisnuita). As spune ca, asa cum e si tzara, asa sunt si comentariile pe care le-am intalnit - adica impartite. Mai jos, deci, cele care mi s-au parut mai relevante.































Vezi si:
- De ce a murit Madalina Manole? O ipoteza rautacioasa
- Cimitirul vesel: de-a rasu' plansu' - video
.
Twitter
Facebook

1 Pareri. Comenteaza:

Mihai(l) spunea...

Eu nu cred ca a murit cu adevarat...a angajat niste oameni sa spuna ca a murit si ea sa se refugieze intr-un buncar din Groenlanda...

Trimiteți un comentariu