miercuri, 14 iulie 2010

De ce a murit Madalina Manole? O ipoteza rautacioasa

Sponsori:

Despre morti numai de bine, nu? Pai da. Dumnezeu s-o ierte pe Madalina Manole! A fost o femeie frumoasa, un om care parea deosebit. Si tot asa. Insa eu am o alta problema. Frate, nu poti sa te sinucizi de ziua ta! Cum sa te sinucizi de ziua ta? Adica din 365 de zile ale anului, o alegi tocmai pe asta?? Faci asta cand iti doresti mai mult decat o sinucidere. Iti doresti sa atragi atentia unei simbolistici, iti doresti sa adaugi incarcatura evenimentului, iti doresti sa iesi in evidenta...

Un cunoscut de-al meu mi-a povestit odata cum prietena lui a incercat sa se sinucida exact in ziua in care el avea examen. Nu poti sa faci asta, mi-a spus el maxim de afectat. E o dovada de maxim egoism.

Da, ceea ce a facut Madalina Manole este o fitza. Asta cred. Era mama unui copil mic, era inca foarte frumoasa. Chiar ii remarcasem corpul intr-una din aparitiile recente si-mi spuneam ca arata asa cum a aratat intotdeauna. Adica bine. Inteleg ca mai lucra si la Armata deci n-avea probleme nici cu banii.

Deci e tot mai plauzibila sinuciderea ca fitza. Ori poate era dereglata la mansarda. Ca si asta e posibil. Desi nu parea... Pana aici am scris speculatii care au cat de cat acoperire in adevar. Urmeaza speculatii maxim de speculative.

Din pacate, nu stiu cum i-a mers cu noul album. I-o fi mers prost, n-a avut parte de revenirea pe care si-o dorea? Sotzul poate n-o mai iubea cum trebuia... Poate o si insela... naiba stie. Motive suficiente pentru o diva sa ia atitudine.

Deci inca odata. Nu te sinucizi de ziua ta decat daca vrei sa transmiti ceva prin asta. Daca vrei mai mult decat o sinucidere. Parerea mea. Vasta mea experienta cu sexul feminin (multa din ea teoretica:) imi indica urmatorul lucru: cea care face un astfel de gest are o tipologie pe care am intalnit-o des la fete - si anume tipologia femeii alintate si rasfatzate. Exista (unele) fete care vor atentie, care se pisicesc, se rasfatza si se copilaresc... iar astfel de fete ar fi in stare, dupa umila mea parere, sa recurga la un astfel de gest... al sinuciderii ca fitza, ca razbunare, ca protest, ca moft, ma refer.

Un om care e in show-biz de ani si ani, crede-ma ca e un om puternic. Nu poti sa mergi prin spectacole, concerte... prin tara, pe la televiziuni si radiouri si sa rezisti daca nu esti un om puternic. Deci e obligatoriu ca si Madalina sa fi fost un om puternic. Nu avea alternativa. Deci e cu atat mai greu de crezut asta cu limita la care o fi ajuns... In sfarsit, ai retinut ideea...

Altfel, ea ramane aceeasi artista complexa, cu un par de foc, evident, si cu piese care au facut cariera. Am fost socat la aflarea vestii cu disparitia ei... cum cred c-ai fost si tu si toata tara. Asa ca inca odata, Dumnezeu s-o odihneasca!! (Si pe mine sa ma mai ierte odata c-am fost, pentru a cata oara, rautacios...)


Vezi si:
- Munca mea: un reportaj radio despre Michael Jackson - audio
- Moartea presedintelui polonez - un accident INACCEPTABIL
.
Twitter
Facebook