vineri, 30 aprilie 2010

Brrrr. Un post macabru rau. Sorry :)

Sponsori:

Ne-am tot ras destul in ultima perioada. Hai sa ne ridicam un pic parul de pe sira spinarii sau ne facem un pic pelea gainii. Si sa admiram originalitatea... da, originalitatea macabra a unei firme de pompe funebre. Care s-a plictisit sa puna mortii in cosciuge la priveghiuri si a trecut la nivelul urmator. Adica ce le face? Pai pe unu' l-a pus in picioare iar pe cel de aici... daaaa... pe motocicleta.



Pana nu am vazut textul care insotea clipul, nu am inteles care e smecheria cu ala de sta pe motocicleta. Am zis c-o fi vreo papusa sau vreun experiment de cat poate omu' sta nemiscat. Numai ca asta batea toate recordurile. Statea al dracului de nemiscat. Naiba s-a gandit ca e mort.

Jesus Christ unde s-a ajuns :)) Bine ca nu l-au legat cu atze sau sa-i puna un motoras ca sa miste. Ar fi fost o smecherie si asta... Serviciul asta o fi pentru clientii premium...

Apropos, personajul a murit zilele trecute in Puerto Rico. Acolo se intampla grozavia asta. Si, pentru ca avea motocicleta, sugubeatza firma de pompe funebre l-a pus fix pe motocicleta lui... Pe mine, daca mor, sa ma puneti la tastatura :))


Vezi si:
- Cosciuge... sicrie demente - poze
- Cimitirul vesel - de-a rasu' plansu - video
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Mia spunea...

bestial! te miri ce mai scot unii
asta chiar m`a amuzat..chiar daca deja devine freaky daca stai sa te gandesti mai serios!
[o seara buna]

geta spunea...

astazi nu mai am cuvinte!ce pot sa mai scorneasca unii!

Dili spunea...

mamicule saracii aia de veneau plansi Doamneeeeeeee............. da daca se intepenea asa cum il mai ingropa? poate-l ardea saracu'///Doamne feri. L-am pus si io pe feisbuc ca nu m-am abtinut e prea misto....Doamne......

PS; o tastatura gasim noi, e mica si draguta nu ca un motor :-)))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ mia - ma bucur daca a reusit sa te amuze si nu sa te ingrozeasca :0

@ geta - sunt 6 miliarde de oameni in lume. toti au idei... unele sunt ca asta de aici :)

@ dili - da, cred ca la ingropaciune nu s-au mai gandit. in primul rand cum l-au dat jos de pe motocicleta :))

cu tastatura... stiam ca pot conta pe tine :)

Trimiteți un comentariu