vineri, 30 aprilie 2010

Michael Jackson l-a omorat pe Kennedy!!

Sponsori:

Da, am aflat asta in exclusivitate. Pai sa-ti spun cum am ajuns la concluzia asta. Vad pe un site, chiar nu mai conteaza care (poate te prinzi singur) ca Michael Jackson a avut o relatie homosexuala. Ba, vad ca nici dupa moarte nu-l lasa in pace. Ba ca a fost pedofil, necrofil, necrofag, bisexual, lesbiana, alb, negru iar acum... cireasa de pe tort, homosexual. Hai sa mori tu.

Stii bine ca mi-a placut mult Michael Jackson. Chiar nu ma intereseaza toate prostiile astea. Dar daca l-au scos si homosexual, e clar, il vor gasi tzap ispasitor, ti-am zis, si pentru moartea lui Kennedy, Iisus Hristos, a dinozaurilor si mai ales a lui Kenny din South Park...


Vezi si:
- Genial!! Desene animate cum n-ai mai vazut - video
- Am fost la This Is It. Ar fi fost un concert zguduitor
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu