duminică, 18 aprilie 2010

Adi Mutu si Consuelo. Mi-a placut mult, mult poza asta

Sponsori:

Mai tii minte cand am pus maneaua pe blog? Cum nu mai tii minte, ca m-ai injurat din toate directiile, hihi. Am vrut eu s-o pun, pentru ca mi-a placut. Ei, mai am eu pitici din astia in care imi place cateva ceva si chiar vreau sa pun pe blog, fara prea multa logica :) Uite, poza de jos, cu Adi si Consuelo. Initital a fost gandita pentru pozutzele de vineri. Ar fi fost ok si acolo dar aici e si mai ok. Nu sunt cel mai mare fan al lui Mutu... poate un pic al lui Consuelo (glumesc). Insa imi place mult, mult fotografia, asa ca o impartasesc aici si acum cu tine. Sunt totusi doi oameni frumosi si par ca se iubesc, in ciuda la toti si toate... No comment, nu? :)

Adrian Mutu, adi mutu, consuelo, fotbal, fotbalist, dragoste, sport

Vezi si:
- Farsa de rahat facuta lui Adrian Mutu in Italia - video
- Bug. Nici FIFA 09 nu-l iubeste pe Mutu
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

adizzy spunea...

privirea lor spune totul :)

Cristina spunea...

Dar de ce injuraturi cand poza surprinde o emotie minunata? Cand vezi asa ceva te gandesti daca nu cumva presa isi bate joc de tine tot ametindu-te cu infidelitatile lui si apoi razgandindu-se ca...de fapt...ei 2 se iubesc...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adizzy - dap. chiar am ramas si eu placut impresionat :)

@ cristina - da, frumos ai spus. nu cred ca ea s-ar uita asa frumos la el daca ar fi intr-adevar problemele de care spune presa...

Trimiteți un comentariu