luni, 16 martie 2009

Bug. Nici FIFA 09 nu-l iubeste pe Mutu - poze

Sponsori:

Am fost si am ramas un fan al jocurilor FIFA. Le-am mai jucat inca din anii '90 la un prieten si apoi la mine, dupa ce mi-am luat computer, respectiv laptop. Am facut acum rost de FIFA 09. Jocul e ok, parca imbunatatit fata de cel de anul trecut, insa altceva vreau sa spun. Nici FIFA 2009 nu-l iubeste pe Mutu.

Daca din echipa Romanieie din FIFA 08, Mutu lipsea pur si simplu, anul asta atacantul roman apare in joc, doar ca-l cheama... MURGU !!! Da, Murgu. A. Murgu :)) Daca nu ma insel, in jocul din 2007 aparea. Spune-mi ca-s dus, dar am senzatia ca el a disparut din joc odata cu problemele lui legate cu drogurile la Chelsea.

Cum ma, tu ditamai jocul, care ai jucatorii la zi, te-ai chinuit sa redai cat mai fidel detaliile jocului si ale actiunii, sa nu stii cum il cheama pe Mutu???

Daca tot vorbim de FIFA 09, hai sa folosesc ocazia sa-ti spun cum mi se pare noul joc. Il gasesc imbunatatit fata de FIFA 08. Jocul si jucatorii, chiar daca un pic mai lenti, totusi fazele sunt mult mai reale. Faulturile mai spectaculoase, iar golurile parca se dau mai usor.

Comentariul este insa acelasi, cu putine texte noi dar manevrabilitatea jucatorilor parca are mai mult control. Ocupa insa aproape dublu ca spatiu, vreo 5 giga dar una peste asta FIFA 09 este o placere sa-l joci.

Apropos, pe langa bug-ul cu Mutu, hai sa-ti arat un bug din FIFA 08. Juca Steaua cu Ac Milan, dar dupa cum vezi, pe tabera de marcaj apare Steaua si Dinamo:) Se mai intampla:)


Vezi si:
- Joaca cel mai greu joc din lume
- Figuri geometrice - joc online super tare
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Frumos blog. Am jucat şi FIFA, dar m-am stabilizat pe forbalul american şi nu mai scot din calculator MADDEN-ul NFL... La bună recitire...

Anonim spunea...

Murgu :)) Intr-un fel, parca suna mai bine decat Mutu:))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ cristian - merci de comment. am vazut ziarul/blogul tau si e interesant si el. sunt convins ca jocul cu fotbalul american e haios. mie totusi mi-e un pic greu sa inteleg sportul ala. dar te cred pe cuvant.:)

@ cipri - murgu, da. e la fel de romanesc ca mutu. dar uite ca au gasit ai naibii tot un nume romanesc, stii?

Anonim spunea...

e trecut cu numele de "murgu" deoarece nu a vrut el sa i se foloseasca numele la acel joc...fifa 09

Trimiteți un comentariu