luni, 14 decembrie 2009

Ohooo, progresam... Avem o Miss World ceva mai faina - poze

Sponsori:

In sfarsit e mai bine. Rasuflu usurat dupa ce datile trecute imi faceam probleme in legatura cu gusturile mele in materie de bunaciuni :) Tii minte, poate, cat de naspete mi s-au parut, pe rand, Miss World tot 2009 (nu inteleg de ce sunt doua Miss World 2009, da nu-mi bat capul) sau Miss Universe 2009... Ma rog, ideea e ca fata asta din Gibraltar, care a iesit acum Miss World 2009 parca incepe sa miste... :) Ma, nu e extraordinara nici ea de-aproape dar are alura de miss si e suficient de simpatica. Yes, yes. M-am razgandit, nu ma mai fac gay :D:D







Vezi si:
- Fete peste fete. Fete amatoare dar frumoase si sexi - poze
- Imi plac destule fete da' la asta am zis "wow"
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

adizzy spunea...

draguta draguta :) mult mai bine

herrdanovici spunea...

Sunt doua Miss World pentru ca dupa cum stii scopul fiecarei incoronate este de a stopa world hunger si pacea in lume. Asa ca se pare ca anul acesta foametea e mai mare, deci avem nevoie de doua. Cred ca toti economistii ar trebui sa observe acest lucru si sa traga semnalele de alarma corespunzatoare, probabil Isarescu deja numara rezervele BNR si asteapta cu disperare un plan pus la punct de cele doua, pe care bineinteles odata ce va functiona isi va insusi toate laudele.
PS: Miss World mi-e foameeee :)

Ana-Maria spunea...

Si in sfarsit este din Europa , ca ma saturasem de sud americance si indience...

Anonim spunea...

Se putea şi mai bine de atât. Nu e mare sculă de basculă.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adizzy - ma bucur ca esti de acord. dap, in cativa ani poate poate ;)

@ herrdanovici - loooooooool. hai ca m-am distrat teribil. si daaaa, si eu as vrea de la miss world niste salam si niste trafic mai mult. oare s-o putea? :))

@ ana-maria - buna de tot observatia!! da, poate de-aia ne si place mai mult... da' hai ca si sud-americancele sunt faine in felul lor. bine, nu alea care ies miss, da' asa in general :)

@ addamissia - si asta e adevarat. nu ti se pare ca aduce asa un pic cu nevasta lu' tom cruise??

Trimiteți un comentariu