sâmbătă, 25 iulie 2009

Imi plac destul de multe fete da' la asta am zis "wow"

Sponsori:

O cheama Gabrielle Union. Am vazut-o undeva, intr-un film, cred ca in Meet Dave si stiu ca mi-a placut. Acum am revazut-o in pozele de mai jos si am ramas mut. Pentru mine, este in momentul asta cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o vreodata. Bine, am vazut io multe alte fete frumoase. Apropos, eu care sunt hetero, consider ca absolut fiecare fata e frumoasa in felul ei... Ma rog, cu putine exceptii, bleah. Dar Gabrielle asta are ceva aparte. Nu ti se pare si tie?? Nu crezi si tu ca e cea mai frumoasa fata din lume?






PS: inainte de asta, mai aveam una pe lista. O cheama Catherine Heigl. Dar, saraca, a trecut pe locul doi :(((


Vezi si:
- Gagici peste gagici. Gagici amatoare dar bune - poze
- Oare cam cat de materialiste sunt fetele - video
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu