joi, 19 noiembrie 2009

Alegeri prezidentiale - alte prostii de prin campanie

Sponsori:

Hai copii, hai ca se apropie alegerile prezidentiale. Mai faceti un efort, mai strangeti din dinti... sunt ultimele zvacniri acum inainte de primul tur... Injurati pe cine puteti, laudati pe cine apucati... acum e momentul... Mai dati-i o scaltoaca lui Basescu, mai promovati-l pe Crin... sau invers... Hai ca mai e un pic... Uite si eu fac la fel... ia sa vedem care mai sunt ultimele evolutii politice? Pai in primul rand am ramas trasnit cand ce crezi ca mi-a fost dat sa vad astazi, undeva prin centru, unde am avut niste treaba?? Exact, 3 poze cu cine nici nu te astepti. Cu doctorul primar, candidat independent, care pentru un independent are o campanie suficient de barosana.

Am crezut ca sunt baut cand am vazut imaginea de sus... Zic ie-te drace, nu vad dublu, ci triplu... Deci de trei ori Oprescu, haha. Adica nu i-a ajuns un afis, nici doua... i-au trebuit trei (!!!) Foarte bine, sa va intre bine in cap.

Daca tot suntem la capitolul poze, mai avem una... E facuta tot de baiatu' cu cosurile de gunoi si tot de prin centru. E impotriva lui Becali saracu... El nici n-a existat in campania asta da' astia l-au luat in balon. Ie-te ce-i fac... Daca e scrisul prea mic si ti-e lene sa dai click pe poza, iti spune baiatu - zice "sa-i aratam unde ii e locul".

Pai abia acum v-ati gasit?? Pai cand era arestat, erati toti fanii lui... Sau inainte sa iasa europarlamentar n-ati comentat niciunul. Acum cheltuiti bani ca sa ce?? Ca oricum nu ia nici macar 10 procente... Ma rog, treaba voastra, banii vostri... Poate sunt banii lui Vadim. Daca e asa imi pare rau ca n-a spart mai multi :))

Asaaaaa. Ce mai avem? Niste jocuri cu Base' merg?? Hai ca nu puteam sa-l ratam pe Base... :) Ia uite unul frumos, cum sa-i dai suturi in fund ca sa-l lansezi pe orbita (dar afara de la Cotroceni) western style. Poti juca jocul direct aici... click cu mouse-ul... te descurci tu :)

A, si tot legat de presedintele vostru, ultimul viral care e foarte simpatic... Raluca l-a pus inaintea mea, asa ca l-am luat de la ea :)



No, acestea fiind spuse, mai am un singur dor - sa votati bine!!! :)


Vezi si:
- Vin alegerile...
- Joc politic: dezbrac-o pe Nutzi Udrea
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu