duminică, 8 noiembrie 2009

Vin alegerile...

Sponsori:

Da, urnele s-au pregatit in toata tara. Mai jos ai o mostra. Nu mai ramane decat sa ne prezentam la sectii si sa bagam votul. Ori ca e Base, ori ca e Geoana, Antonescu sau Oprescu... urna de mai jos li se potriveste manusa. Hai ca stiu ca esti de acord...

Apropos, azi am trecut pe langa un afis care mi s-a parut monumental. E cel de jos. Eram in masina cu un amic care mi-a zis ca a vazut si el unul pe care scria simplu: "Traiti bine?" Haha!! Dar vezi, echipele de campanie nu dorm. Este al doilea afis, cel de jos, pe care l-am vazut miruit cu vopsea. E adevarat, celalalt avea vopsea rosie...

Later edit: Intre timp am trecut si pe langa celalalt banner. Simplu si genial si asta, asa cum iti spuneam. Asta din urma e postat fix in centrul Capitalei, undeva langa Intercontinentalul care chiar se vede si in poza mea... E prea sus ca sa arunce cu vopsea in el :)

Revenind, chiar ma gandeam... oare ce-ar fi sa faci asa un fel de stampila care, cand o aplici, sa lase doua urme sub forma de mustati si frizura... Nu ca ar fi cool? :)

PS: va trebui sa-i injur cumva si pe ceilalti, ca prea l-am luat pe Base' in balon... bine nu mi-e nici extrem de simpatic dar orisicat... :)



Vezi si:
- Romania inainte de campanie
- O stiai pe asta? Politica e chiar simpatica uneori :))
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu