luni, 5 octombrie 2009

Romania inainte de campanie...

Sponsori:

Pai da, stam ca prostii si ne uitam la astia cum fac si desfac guverne... Ne mai trebuie o cutie de popcorn si o cola ca, in rest, decorul e perfect... Apropos, ce vezi jos e decorul inainte de campanie... Pe bancile alea o sa stai chiar TU!! :)

Apropos, a venit intr-o zi o fatuca sa-mi faca un sondaj de opinie. Stii ce i-am spus? La toate intrebarile politice sa puna raspunsul UDMR. Am zis ca poate trag vreun semnal de alarma pe la sefii ei, comandantii sondajului. Sa stii ca m-au sunat dupa o saptamana sa verifice raspunsurile. Nu stiu daca intamplator sau nu... Dar a fost simplu ca stiam ce-am raspuns :)


Vezi si:
- Coalitio, adio si n-am cuvinte!! (Ba chiar am...)
- O stiai pe asta? Politica e chiar simpatica uneori
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu