vineri, 16 octombrie 2009

Ai dracu', si in Egipt ridica masinile...

Sponsori:

Ba, nu se mai satura, pe cuvant. Deja a devenit un fenomen mondial, global, ca si criza. Nu stiu care de la care s-au inspirat dar nici nu mai conteaza... Ideea e ca peste tot se ridica masini intr-o veselie. Pai vin alegerile si in Romania si probabil si in Egipt, e criza de lichiditati si trebuie sa faci rost de bani de undeva. Asa ca pac-pac, ii iei de la fraierii care nu pot trai fara masina. Uita-te cum il lasa pe arab fara obiectul de deplasat. Nu-ti pare ca ai mai vazut o imagine asemanatoare pe alocuri si la tine in cartier?? Slava Domnului (pentru ei) ca la tine masina nu poate sa tipe :)



Vezi si:
- De ce se ridica masini in Bucuresti? De Kiki
- Englezii de la Top Gear fac misto de Dacia Sandero - video
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Mda, am vazut azi cum ridicau masinile la mine in cartier. Hmmm, n-am mai vazut bucata aia de strada asa goala de cand eram copil :))) .

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

eu am carnet dar nu am masina. cu toate astea sincer mi se rupe sufletul de aia pe care ii lasa fara. mai ales ca tre sa scoata 8 milioane ca s-o recupereze. vere, macar sa le ia de tot, asa chiar ca se rarefiaza traficul :)

Trimiteți un comentariu