vineri, 25 septembrie 2009

Am descoperit terasele din Centrul Vechi al Bucurestiului

Sponsori:

Sunt foarte putine terasele din Bucuresti unde sa nu auzi traficul infernal sau alte zgomote ale orasului. Ei bine, nu mica mi-a fost mirarea cand m-au dus, zilele trecute, niste amici la terasele din Centrul Vechi. Fratilor, e o alta lume acolo!! Zeci de terase, pe toate strazile alea, cu mii de oameni seara. Am fost... cand? Joi seara. Deci era joi, in timpul saptamanii si era aproape full peste tot. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e acolo in week-end.

foto: Ziarul Financiar

Multi zic ca centrul istoric e bine sa ramana istoric. Auzi? Ma lasi? Se chinuie de cativa ani sa-l restaureze, nu sunt in stare... e mereu santier, cel putin pe Lipscani pe unde am trecut acum vreo doua-trei saptamani. Deci terasele chiar sunt un loc fain acolo.. e ca la mare, pe cuvantul meu. Ati mai fost careva? In cele cateva ore cat am stat, efectiv am uitat de toate problemele, grijile si datoriile pe care le am. Ei, n-am prea multe datorii dar vorba vine :)

Deci recomand terasele din Centrul Vechi. Mergeti pana se mai poate sta afara si dupa aia sa-mi povestiti si mie daca v-a placut. In sfarsit imi place si mie Centrul Vechi al Bucurestiului, care altfel e cam paraginit, daca ma intrebi pe mine...


Vezi si:
- Rulz!! Recomand Caru' cu Bere
- Recomand eMag.ro
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Vara asta ce ai facut, Cippy? Ca pe mine numai pe acolo ma gaseai. Pe la 3 dimineata in weekend-uri gaseam si noi masa libera. Asta dupa ce umblam tot orasul. E foarte misto in centrul vechi, chiar daca e un ditamai santierul acolo. Abia astept vara viitoare :).

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

hehe. pai de ce nu m-ai chemat si pe mine??? bai nici nu stiu cand a trecut vara. m-au incaltat cu niste sarcini la job si-n rest... am bloguit :) au fost si anul trecut terasele?? sunt de mult acolo??

Anonim spunea...

Sunt si sunt pline mereu. Daca n-am loc acolo, merg la City Grill, langa BNR. Au mancare buna si un Sweet Frappe de milioane.

Trimiteți un comentariu