joi, 31 iulie 2008

Recomand Emag.ro

Sponsori:


Am avut de cumparat o chestie electronica zilele astea (card memorie tel.) si drumurile m-au dus la Emag. Stiam de ei de la un amic, dar nu-mi inchipuiam ca sunt asa de bine pusi la punct. Si, pentru ca lucrurile au mers ca pe roate (nu e putin lucru in tarisoara asta) ii recomand si eu mai departe.

Deci, daca aveti de cumparat vreo smecherie electronica sau electrocasnica, aparate, periferice sau mai stiu eu ce… Emag e solutia. Sau una dintre ele…

Am fost la show-room-ul lor din Crangasi acum cateva zile sa caut cardul cu pricina si nu il aveau pe stoc. Am sunat a doua zi, si de-acolo totul a devenit simplu. Am facut comanda, m-au sunat la ceva timp dupa aia sa-mi spuna ca au adus-o in magazin si ca ma pot duce s-o culeg.

Ceea ce am si facut. M-au indrumat aia pe acolo, fete si baieti draguti, si pana sa ma dezmeticesc, eram cu cardul in brate.

Nu mai spun ca te poti ajuta de internet la marele fix, caci vezi acolo ce-ti trebuie si comanzi, fie telefonic, fie direct prin net.

Magazin de magazin, ce mai. Sper sa nu le treaca dupa ce-si fac plinul. Dar nu as crede.... ca e destula lume in fiecare zi :)

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu