sâmbătă, 22 august 2009

Victorieeee!!! Ioana vorbeste!!

Sponsori:

Scriam acum vreo... cat? Doua-trei saptamani despre ilustra absenta a Ioanei Munteanu de pe micile ecrane in calitate de purtator de cuvant al Executivului. Despre cum a dat Pro TV-ul din mana, pe Guvernul de pe gard. Intre timp am vorbit si cu niste ziaristi de pe la Palatul Victoria (sediul Guvernului) si mi-au confirmat ca Ioana nu prea vorbeste in general, nu doar ca nu apare la televizor. Ei, nu mica mi-a fost mirarea cand joi sau vineri o vad, pe Antenutza 3, in miezul zilei, vorbind in direct... pe cine crezi? Exact, pe Ioana Munteanu!! M-am frecat la ochi. Am inchis si am deschis televizorul, ca am crezut ca prind bruiaje. Dar nu. Era Ioana Munteanu in machiaj si oase, spunand populatiei despre maretzele realizari ale Guvernului Boc. Pai vedeti ca se poate domnule prim-ministru?

Acum stii cum e... Cu o floare nu se face primavara. Raman la impresia ca Ioana a facut o miscare gresita lasand celebritatea si statutul de "vedeta Pro" pe semi-anonimatul de la Guvern. Plus ca nu prea cred ca e facuta pentru treaba asta. Dar totusi, dupa ce am zis ca dl. Boc "a nenorocit o fata", e de datoria mea sa consemnez ca Ioana A VORBIT dupa o sedinta de Guvern :) Mr. Boc s-o mai lasati sa vorbeasca si alta data ca... we're watching you :)


Vezi si:
- Coalitia PD-L - PSD, o coalitie puternica si rezistenta...
- Titus Corlatean. Exista onoare in politica!!
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu