sâmbătă, 22 august 2009

Dragostea din tei - versiunea de opera - video

Sponsori:

Intamplarea a facut ca prin 2005 sau 2004 sa ajung in Austria. Nu, nu vindeam masini, eram intr-o delegatie :) Insa. Mi s-a facut inima cat o paine sa vad in magazinele de muzica de acolo, la loc de cinste, CD-uri cu O-Zone si Dragostea din tei. Era in perioada de varf a piesei in Europa si chiar si-n America, iar discurile cu moldovenii se aflau la vedere in magazinele lor. Uite, pentru ca nu ma crezi, o sa ti-l arat jos. Asa a fost de mare nebunia europeana cu O-Zonele, incat iata ca au facut si piesa de opera din melodie. Am dat acum recent de ea si e pacat sa nu ti-o arat. Macar mai traim din trecut daca prezentul e asa cum e :)



Si inca o scurta poveste, asa de week-end. Calatoream cu trenul cu vreo cateva luni inainte ca piesa sa rupa Europa. Era cunoscuta doar la noi, deci. Ei, si in tren, un grup de portughezi si italieni fusesera intr-o tabara la noi. Si, intrand in vorba cu ei, i-am intrebat ce le-a placut in Romania. Pe cuvant, unul dintre ei mi-a spus ca o melodie dar nu stia cum o cheama. S-a chinuit un pic insa pana la urma a reusit s-o fredoneze: ma-ia-hii, ma-ia-huu... :)) I-am spus cum se cheama piesa ca sa faca rost de ea la el in Italia. La cateva luni dupa, cum iti spuneam, melodia rupea topurile europene.

La final, iata si CD-ul pe care nu m-am putut abtine sa nu-l cumpar in Austria, ca dovada a suprematiei.... romanesti, moldovenesti in Europa :)


Vezi si:
- Cum suna cu adevarat Britney Spears cand face playback - video
- Hub-uri. Cele mai tari hub-uri romanesti (Strong DC, ODC, DC ++)
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu