miercuri, 19 august 2009

Copiii imi spun lucruri trasnite

Sponsori:

Ultimele zile m-au facut sa am oaresce tangente, ca sa nu spun contacte (ca ma taxati imediat) deci tangentze cu generatia tanara. In sensul de foarte tanara... Generatia. Stii ce mi-a zis un copil de 11 ani?? Ca lui i se pare mult mai greu la el la scoala decat la mine la servici... Cum asa, Vlad, il intreb... Pai simplu, zice. Voi nu aveti de facut teme... Voua nu va da nimeni de citit in timpul liber... WTF, au zis imediat neuronii meu, izbindu-se cu capul de peretii craniului.

Acelasi Vlad, cu vreo doua saptamani inainte. Eram la un tonomat din asta de cafea. Si eu, ca un om matur si responsabil ce ma gasesc ii spun sfatos: Vladutz, sa ai grija cu banii, ca sunt unele dintre cele mai murdare chestii de pe pamant. Ca toata lumea pune mana pe ei si sunt jegosi. La care el: auzi, de-aia se spala banii??? Poc-poc-poc!! Te-ai prins, erau neuronii mei :)

PS: il salut pe aceasta cale pe Mihai din Piatra Neamtz. Un cititor si deja prieten, pot spune, cu care mai comunic si cu care, pe cuvantul meu, vorbesc ca cu un om mare. Asta desi are 10 ani. Nu am nicio senzatie ca are varsta pe care o are. Imi da sfaturi pentru blog (f. bune si istetze) si pune problema cat se poate de realist.

Daca ajunge tzara pe mana lor, pot sa ies linistit la pensie :)


Vezi si:
- O fetitza catre Basescu: bine ati venit in Romania!!
- Haios: un pusti de 13 ani, pus sa testeze un walkman
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Picii de acum au mult mai multe oportunitati de a se dezvolta decat am avut noi. Important este sa fie sustinuti de niste parinti inteligenti si preocupati de evolutia lor ca indivizi in societate.

Dili spunea...

Mai Cippy, serios, la 5 ani copiii din ziua de azi gandesc ce puteam noi gandi pe la 8-9, au attea resurse prin jur incat creierasul lor mega-disponibil chiar asimileaza... Totul e sa le mearga mintea la lucruri bune.

Plecaciuni, Mihai!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ addamissia - dap. total de acord. pai noi ce-am avut? doua degete cu care sa ne fluieram prietenii cand voiam sa vina sa se joace cu noi...

@ dilimache - dap, e incredibil. pai deja de la 5-6 ani pe unii ii tratezi ca pe adulti. bine, mai vad pe la iantzu ca mai sunt si scapari. dar stiu din sursa sigura ca-i alege doar pe cei care au potential sa spuna lucruri trasnite. stiu pe cineva care a picat preselectia tocmai pentru ca... spunea lucruri corecte :))

Trimiteți un comentariu