joi, 2 iulie 2009

Haios: un pusti de 13 ani pus sa testeze un walkman

Sponsori:

BBC Magazine a pus la cale un experiment inedit. I-a dat unui pusti de 13 ani din 2009 (deci din vremea Ipod-ului) un walkman Sony in teste, timp de o saptamana dupa care i-a cules reactiile. Zice asa pustiul:


- dupa 3 zile mi-am dat seama ca poti intoarce casetele si pe partea cealalta

- am fost lasat sa ascult muzica in clasa, datorita nostalgiei profesorilor

- am crezut initial ca butonul pentru casete din metal/normal e vreun egalizator de sunet

- spre deosebire de Ipod, walkman-ul nu are functia "shuffle". Dar am gasit pana la urma o metoda proprie - tineam apasat butonul "rew" si cand ii dadeam drumul ajungeam la o alta piesa. I-am spus tatalui meu despre ideea mea geniala insa am aflat cu ocazia asta ca un walkman iti poate manca bunatate de caseta...

- o chestie faina la walkman e ca are o mufa pe lateral care te lasa sa asculti casetele la priza, cu alimentator. Dar cred ca era o functie foarte necesara, data fiind durata redusa rau a bateriilor...

- una peste alta aleg totusi Ipod-ul, chiar daca walkmanul are doua mufe pentru casti, ca sa asculte doua persoane in acelasi timp... :)

Concluzia mea: oho, prietene, pe vremea mea cine avea walkman Sony era smecher rau... sa le vezi pe alea de duzina ce probleme faceau... Eu am avut unul din motorasul caruia am facut un ventilator... caldurile erau mai mari decat nervii mei :)


Vezi si:
- Mercury, noua generatie de patine cu rotile
- Copiii fac lucruri trasnite - poze
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu