duminică, 24 mai 2009

Mercury, noua generatie de patine cu rotile - poze

Sponsori:

Sa te dai pe patine cu rotile e o mare smecherie in zilele noastre. E noul sport urban. Daca nu al lumii, al Romaniei cu siguranta. Adica prin toate parcurile pe unde te duci, vezi baieti si fete zbenguindu-se pe patine de-astea cu rotile. Unii stiu sa faca si figuri, chestii, smecherii... aia sunt veteranii, in timp ce altii se multumesc sa zburde de colo-colo. Ei bine, si unii si altii au acum motive de bucurie. O noua generatie de patine cu rotile e pe cale sa apara...

Dupa cum vezi, ele au ceva in plus fata de niste role amarate, fie ele si siliconate. Au amortizor. Adica suspensia aia care te ajuta mult la tumbe, salturi si alte ghidusii. In sensul ca amortizeaza caderea si amana sau anuleaza momentul in care vei iesi "la pensie" dupa o cazatura din asta zdravana.

Noul concept de patine se numeste Mercury si va aparea mai intai pe piata in Statele Unite. Ce e si mai tare la el, e ca poti da instalatia de roti jos si poti folosi ghetele ca simpli adidasi.

Pe vremea mea, maica, daca aveai 4 rulmenti, lemne si cuie, iti faceai un cart din ala de te impingeau copiii mai mici si fraieri, de-ti era mai mare dragul... Auzi... role cu suspensii... :)


Vezi si:
- Oops!! Si patinatoarele au sani - video
- Ce-i lipsea omului - patul vertical
.
Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Cipri spunea...

Toata copilaria m-am chinuit sa strang "piese" pentru cartul de care ai pomenit la final. Cand in sfarsit am adunat tot...am zis ca sunt prea mare pentru asa ceva :D

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

haha. pai pacat, ca era ceva distractie cu jucaria respectiva. imi pare rau. desi a mea mergea cam greu... nu stiu, de la rulmenti, de la ceva... mergea un pic si ma plcitiseam :)

Trimiteți un comentariu