joi, 2 iulie 2009

Oala care se topeste... (melting pot) ep. 12

Sponsori:

- deci nu mai vreau sa vad poze cu copiii lui Michael Jackson!! Fratzilor, paparatzilor, de ce credeti ca le punea masti in public Michael?? Tocmai ca sa nu-i vada lumea. Acum le-am vazut fetzele peste tot... stii... s-au reprezit astia la copii ca la puii de urs dupa ce moare ursoaica...

- si nu vreau sa-l vad nici pe Michael in timp ce-l resuscitau doctorii la spital, poze publicate de o revista in SUA si Marea Britanie. Chiar n-o sa-i scriu numele... Uneori suntem ca pasarile de prada... (chiar si subsemnatul, cand il ia valul...) Eu unul am decis - stop!!

- Realitatea TV scade salariile angajatilor cu pana la 50 la suta... O chestie de-asta era si-n Antena, cam cand am plecat eu, de se zvonea ca se vor reduce salariile cu 20 la suta. Nu s-a mai intamplat.... Totusi la RTV inteleg ca a intrat in vigoare, ca doar nu degeaba si-a dat Dragoteasca demisia... Ceva e putred totusi in Danemarca... nu e asta trustul ala de si-a tras elicopter in plina criza??

- am participat recent la un concurs in care a existat si o proba de limba romana. Altceva vreau sa spun insa. Gramatica limbii romane se schimba atat de des, incat cred ca nici academicienii nu cunosc toate modificarile. Iti dau un singur exemplu: pana nu demult stiam ca "mass-media" nu se articuleaza si se foloseste doar la plural. Ei bine, mai nou au schimbat-o, deci urmatoarea propozitie e corecta: "mass-mediei i-a venit chef de hartza". Te doare capul!! Am intrebat-o pe examinatoare daca ea stie tot DOOM-ul. A zis ca nu. Si atunci ce pretentii ai, femeie, de la mine??

- imi plac noile reclame Gusto. Le stii: aia cu capul de om care mananca snacks-uri si corpul care cade pe geam... si cealalta cu domnul caine caruia i se ia un interviu. Creatorii spoturilor au inteles mersul. In Romania trebuie sa sochezi serios ca sa ai succes...

- profit de acest post sa ma bucur ca Gmail a marit spatiul alocat attachmentului. De la 20 la 25 de mega. Faza e ca trebuie sa trimiti un attachment asa mare doar pe Gmail, ca restul providerilor de email parca nu au atat de mult, deci nu-ti primesc fisierele...

- as mai scrie ceva despre o televiziune de stiri care copiaza in draci o alta televiziune de stiri. Si despre cum primul post nu este si nu a prea fost in stare sa aiba idei prea originale. Dar nu vreau sa fiu mai carcotas decat prevede legea... :) Oricum, sincer, sunt foarte suparat pe chestia asta... cum sa dai, ma, titlul unei noi rubrici grafice "news alert" cand cealalta televiziune are titlul asta de peste un an de zile??? Ma rog, nu cred ca inteleg eu cum sta treaba... :)

- si inca una: Dana, fata de care am scris in premiera pe Anti-Plicti, ca a calatorit 6 luni cu Michael Jackson, este un subiect tot mai interesant pentru presa. Libertatea a pus mana pe subiect dar cred ca ramane singura. Am mai primit intre timp mai multe apeluri de la ziaristi, pentru un interviu din partea ei, insa s-a cam saturat si nu mai accepta... Deci nu mai insistati ca nu mai vrea sa apara pe nicaieri...


Vezi si:
- Restul episoadelor din "oalele topitoare"
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu