duminică, 5 iulie 2009

Michael Jackson a cantat din nou la Bucuresti - poze video

Sponsori:

Tocmai m-am intors de pe Stadionul Tineretului, Iolanda Balas. Impresionat am mai fost eu la viata mea, doar ca acum sunt iarasi excitat de felul in care a fost din nou comemorat Michael Jackson in Romania. Peste 3.000 de fani (da, trei mii de fani) s-au adunat pe iarba stadionului pentru a vedea... inregistrari cu Michael Jackson. Reiau o idee pe care am mai spus-o - megastarul american a fost MASIV iubit si in Romania. A reusit sa adune peste 3.000 de oameni care sa se uite la videoclipurile lui si la concertul pe care l-a sustinut in 1992 in Romania.

Spre deosebire de acum o saptamana, cand am fost la Lia Manoliu doar in interes privat, acum ar fi trebuit sa fiu la lucru. Doar ca sefa mea, o tipa exceptionala, a acceptat ideea sa impusc doi iepuri asa ca m-am dus si in interes de serviciu. Am facut doua transmisiuni de acolo pentru radioul la care lucrez (o sa o postez relatarea poimaine cand intru in posesia inregistrarii si vei afla mai multe detalii profesionale de la eveniment) asa ca am putut obtine mai multe informatii cu ocazia asta si face poze din unghiuri mai inedite.

Ce mai vreau sa spun e ca m-a impresionat TERIBIL ce lume buna a putut sa fie la stadion. Oameni extrem de spalati si ingrijiti, spre deosebire de alte concerte si rahaturi gratuite organizate pe ici pe colo. Deci reiau ca sa fiu bine inteles - lume incredibil de buna!!!



Daca la inceput lumea statea jos pe iarba, cand a inceput transmisia concertului, toti s-au ridicat in picioare. Fanii au si aplaudat de cate ori se intampla cate un moment mai fierbinte pe cele doua ecrane de mari dimensiuni amplasate intr-un capat al stadionului.



Sonorizarea, mi-au spus organizatorii, a fost una de concert veritabil. A fost o putere acolo de aproape 30.000 de wati. Nu a fost nevoie de mai mult, mi-au zis baietii.


Asa cum ne-am obisnuit, Michael Jackson are fani de toate varstele...

Avem aici o frumoasa panorama a intregului eveniment. Fa click pe poza sa o vezi in toata amploarea ei...

Ii multumesc fanei pe care nu am apucat s-o intreb cum o cheama dar pe care am rugat-o sa ma lase sa-i fac o poza. A fost si e foarte draguta iar palaria e de zile mari :)




Cand inca nu se inserase de-a binelea, a iesit si Luna, in toata spledonarea ei sa-l vada si ea pe omul care a vizitat-o de atatea ori. Ca doar nu degeaba Michael a pasit pe Luna (moonwalk) cu gratia-i si gentiletea-i binecunoscute... :)






PS!!!!: hai sa-ti spun o chestie tare pe care a zis-o unul din organizatori inainte sa difuzele concertul. Zice "Dumnezeu ni l-a dat pe Michael Jackson dar pentru ca multi dintre noi nu l-am meritat, ni l-a luat acum inapoi"... Mai poti spune ceva??


Vezi si:
- In memoriam Michael Jackson la Stadionul National - poze, video
- Michael Jackson, comemorat la Brasov - video
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu