duminică, 5 iulie 2009

Offf, japonezi tzicnitzi... - video

Sponsori:

Manzai, asa se cheama spectacolul de jos. E facut de japonezi, evident, ca doar ei fac chestii de-astea nebunesti, care tie, ca european, nici nu ti-ar trece prin cap. M-am certat o data cu un englez caruia i-am spus ca, in opinia mea, japonezii astia sunt cam prostutzi la cap, asa ca oameni. El a zis ca nu crede si ne-am polemizat vreo 30 de minute pe tema asta. Pe cuvant, am si martori... Eu o tin in continuare pe a mea dar astept sa ma contrazici daca nu crezi asta... Revenind la Manzai-ul asta de aici, este un spectacol facut de amatori si a luat premiul cel mare anul asta la echivalentul japonez al concursului "Britain's Got Talent".



Daca ti-a placut, poti vedea clipuri similare aici, aici sau aici.


Vezi si:
- Magie incredibila - video
- Haios: cum fac japonezii poze
.
Twitter
Facebook

4 Pareri. Comenteaza:

adizzy spunea...

vai cate repetitii or facut astia ca sa le iasa :)) da e intr-un fel cute si bv lor ca isi pierd timpu cu asta....dar na ...:)

Anonim spunea...

Hai ca am ras de m-am prapadit :))))

Richard spunea...

Nu sint prosti, doar infantili.Si, in pofida aparentelor, nu le au cu internetul, de unde o profunda ignorare a restului lumii.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ adizzy - da, sunt niste chestii pe care un european nu si-ar pierde vremea sa le faca... altfel e foarte ingenios si placut ochiului.

offtopic - imi place numele tau de scena de mor!!

@ addamissia - hehe. haiosi si nebuni.

@ richard - da, sounds fair ceea ce spui. asa par intr-adevar - infantili... sigur ca nu prin prostie si-au recladit si ridicat tara acolo unde e... surprinzator ce spui despre internet. pai ei in tara noilor tehnologii, nu cu internetul??

offtopic - ai un blog f.f. fain. o sa-ti spun si acolo cat de curand.

Trimiteți un comentariu