duminică, 21 iunie 2009

Un status de mess, la mine pe mess :)

Sponsori:

Se marita fata, care-i problema? Tuturor ni se poate intampla... Si oricum, sa nu ne facem griji, o mica birocratie acolo si revine repede. O asteptam, dar intre timp sa-i uram casa de piatra cu ocazia asta :)



Vezi si:
- Mass-uri... Mass-uri de mess haioase
- Descrieri funny in trafic.ro
.
Twitter
Facebook

7 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Tare :)))! Il asteptam pe ala cu divortul :)))

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

haha. nu ma ingrijorez, ca sper ca nu va sta mult nici acolo si ca revine la fel de repede :)

Cipri spunea...

Casă de piatră !!! :)

Unknown spunea...

hei, hei :) frumoase intervenţii în ultimul timp, regret că nu am stat prea bine cu timpul ca să te pot citi :)

întrebare, bannerul tău, arată ciudat pe blogul meu :) s-a schimbat ceva pe aici?

Cipri spunea...

@celine: citeşte aici.
@Cippy: Îmi place chestia aia de din bara laterală, cea cu "iti place Anti-Plicti?" si cu animatia ;)

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ celine - vad ca ai vazut problema pana la urma. am lucrat azi dupa-amiaza si abia acum pot raspunde. ma bucur ca-ti place in continuare anti-plicti. sa vii mai des :P

@ cipri - incep cu un offtopic: de curiozitate, cum ai facut sa apari acolo la "interesati de anti-plicti" ca doar nu ai platforma de blogspot...

merci de ajutor. a fost mai mult decat binevenit ca am lucrat de dupa-amiaza si n-am putut raspunde.

hehe, e haioasa fata animata, nu? ma bucur ca-ti place :)

Cipri spunea...

@Cippy: sunt cu adevărat interesat de Anti-Plicti şi m-am descurcat ;)
Am cont de gmail...

Trimiteți un comentariu