joi, 2 octombrie 2008

Descrieri funny in trafic.ro

Sponsori:


Nu stiu la ce ajuta exact descrierea blogului in Trafic.ro… Cred ca iti poti ademeni potentiali cititori de pe site-ul cu pricina, si vorba aia… sa fie ceva scris acolo, sa nu ramana rubrica goala.

Am dat o raita printre bloguri si am gasit urmatoarele descrieri, citate, prezentari, cat se poate de amuzante. Evident ca mai sunt si altele... multe altele. Eu am sapat doar in jurul blogului meu. Ia sa vedem:

"Ce se mai intampla pe strada, prin publicitate sau prin capul meu", spune Nenorocitu.

"Ganduri de muiere nebuna, care face ceva cu viata ei" - Shoricika.

"Omul, un milimetru peste maimuta, cand nu este un centimetru sub porc" - Marius Ilie.

"Cooperativa de bloguri. Nici viitorul nu mai e ce-a fost?" - Blogoperativa.

"Daca eu as muri, voi ati fi singurii prosti de pe Pamant" - Adi.

"Blog acid si misogin. Intri pe raspundere proprie." Navalitorul.

"Un blog care isi propune sa ajunga cel mai cautat blog de pe internet." M-marius.

"Un blog asa cum e. Acest camp este obligatoriu." Nbunblog.

"Blog personal pentru a avea unde scrie cate o tampenie in fiecare zi." OmarPluto.

"Blog personal. Inteligenta ma urmareste dar eu sunt mai rapid." D1scoBlog.

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu