joi, 7 mai 2009

Prostit de OTV. Au mai "gasit-o" odata pe Elodia...

Sponsori:

Ma declar din nou prostit de OTV. Aseara eram rupt de oboseala. Inainte sa dorm, am deschis totusi televizorul, sa mai fac un tur de forta, zic, printre programe, inainte sa pun geana pe geana. Si ce crezi ca-mi vad ochii: Diaconescu era pe cale sa faca primul interviu in direct cu Nicolae Ceausescu (Jesus!!) si cu Elodia (fu*k me!!). Ptiu, drace, zic. Ia sa vedem.

In studio era celebra deja Ildiko si prosoapele ei fara numar, care a ghicit asa de nervi niste cuvinte scrise de "domnul Dan" pe o foaie. La asta pusesem botul alta data, asa ca am zis hai sa vedem cine-i cealalta cucoana. Aia era doamna Marinela, o clarvazatoare care ba intra, ba iesea din transa, mai repede decat apuc eu sa intru pe contul de Yahoo. O sa sar peste epidosul interviului cu Ceausescu, in care am aflat ca dictatorul e bine-merci, impreuna cu savanta, intr-o tara care incepe cu C si mai contine B si A....

Doar ca a venit timpul interviului cu Elodia. Elodia care cica e moarta, dupa cum zise doamna Marinela. Tine-te bine ca vine acum faza care m-a prostit definitiv. Aflata in transa, clarvazatoarea ne spune cum a fost omorata Elodia, atentie, intr-un hotel din Italia. Pe hotel, a vazut ea, il cheama Ancora si se afla intr-o statiune/localitate care incepe cu V. Ma, faza cea mai tare este ca acel hotel chiar exista, l-am gasit si eu pe net acum si telespectatorii aseara, este in Verbania, inconjurat de o apa si de munti, asa cum vazuse baba... Iar Elodia fusese omorata, cica, la baie de un amant/spion ceva si aruncata in lacul de acolo.

Hotel Ancora, Verbania
No. Asta e, pe scurt, povestea care m-a terminat cu nervii capului aseara, si care nu m-a lasat sa dorm vreo doua ore. Inca odata: ma declar partial pacalit si recunosc ca am pus boticul la unele din cele care s-au intamplat in studio. Nu sunt fanul numarul unu al paranormalului, dar daca m-a sharlatan-it baba aseara, a facut-o frumos. Haha. La fel si OTV-ul, caruia ii multumesc ca-mi vinde pe banda rulanta, mie si la toti prostii din tara asta, povesti care mai de care mai ametitoare.

Acum ramane de vazut ce si cum cu Elodia si Italia si toata povestea asta elucubranta. Nu stiu daca am inceput sa cred in paranormal, insa povestea de aseara m-a facut din vorbe. Hai sa vedem tu cum stai, in sondajul de mai jos...




Vezi si:
- Elodia traieste
- Aceasta fotografie a aparut la OTV
- Fantoma filmata cu un telefon in Anglia - video
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu