sâmbătă, 21 februarie 2009

Sunt in preaviz

Sponsori:

Multi se tin la curent cu ce mi se mai intampla prin intermediul blogului. Se stiu ei care sunt si stiu si ca atunci cand am ceva important de spus, anunt si aici. Astazi e una din zilele alea - deci da, sunt in preaviz. In maxima doua saptamani sunt ca si plecat de la actualul loc de munca.

Din pacate totusi, oricat mi-as dori, nu pot sa spun asa in gura mare deocamdata unde plec, decat ca o sa ma reintorc in radio. Ultima jumatate de an mi-am petrecut-o intr-o televiziune, unde am invatat f.f. multe lucruri noi si interesante. Vine totusi o vreme insa cand trebuie sa-ti trasezi mai clar prioritatile, lucru pe care tocmai l-am facut.

Pentru cine nu stie, munca intr-o televiziune poate fi ingrozitor de fascinanta. Este greu de inchipuit prin cate maini si procese trebuie sa treaca o informatie pentru ca privitorul sa o vada simpla, frumoasa si pe cat posibil interesanta, tolanit intr-un fotoliu, cu o punga de cipsuri in fata daca se poate. Deci imagini, multe imagini puse una dupa alta, sateliti, sunet, voci, grafica, reporteri, redactori, producatori, sefi si alti sefi... Toate astea, pe scurt, pentru un material de cateva zeci de secunde. Procesul e si mai complicat de atat dar nici eu nu-l stiu in totalitatea lui.

De ce plec totusi? Pentru ca mi-e mult prea dor de radio, de febra "directului", de "oamenii de radio" care sunt si eu unul si tot asa. Aspecte afective, dupa cum bine remarci, in care inca mai cred, atat cat merge. Este al 3-lea loc de munca in care ajung in ultimii... cati? Vreo 3 ani. Toate bune si unul mai interesant ca celalalt. Sper totusi sa ma linistesc acum o perioada :)

Deci peste exact doua saptamani, daca auzi cumva o voce sexi la radio, sa stii ca poate fi a mea :D haha, mi-a placut si mie asta. Daca chiar vrei sa stii mai multe, scrie-mi un mail si-ti spun mai multe chiar acum ;)

Vezi si:
- Care ai degradat presa, ma?
- Presa sau cum ucid politicienii amantele fotbalistilor
.
Twitter
Facebook

5 Pareri. Comenteaza:

Lavinia Ștefan-Filip spunea...

Iti doresc inspiratie maxima:) atunci o sa decizi in ce parte vrei s-o apuci! Daca stii deja, felicitari! Bafta, oricum! :))))

Diana spunea...

Iti doresc mult succes pe mai departe, draga Ciprian! Poate ne spui si la ce radio vom putea sa te ascultam peste 2 saptamani!

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

@ lavinia - multumesc frumos. pai e cam clara treaba, in sensul ca decizia de a pleca am luat-o dupa ce am rezolvat la noul job. apropos, tu mai esti in presa?

@ diana - merci frumos, diana. iti promit ca-ti trimit un email sa-ti spun;)

Unknown spunea...

Ce mai faci mai, Cipriane? Habar nu am unde esti acum, dar sa ghicesc unde meri... Da un msj si poate ne si messuim sa mai schimbam impresii... SV

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

sorin, linkul din dreptul numelui tau nu ma duce nicaieri, deci nu sunt 100% sigur cine esti. adica am o banuiala da nu m-as risca:) mai da un semn, fie aici, fie scrie-mi pe anti.plicti@gmail.com. daca esti cine cred eu, mi-ar placea sa povestim. bafta!!

Trimiteți un comentariu