duminică, 15 februarie 2009

Benjamin Button - un film de Oscar cu prea multe pretentii

Sponsori:

L-am vazut pana la urma si pe asta. Chinuit, pe reprize si in cateva zile bune. E vorba, te-ai prins cred, de The Curious Case of Benjamin Button, filmul. E una din cele 5 pelicule nominalizate la filmul anului la Oscar. Ma bate Dumnezeu dar sa stii ca nu am ramas foarte impresionat de film.

Imi sta pe limba sa-ti spun despre ce si cum, lucru pe care nu o sa-l fac evident, caci te las pe tine sa-l descoperi. Stai sa ma uit pe IMDB sa vad cum e descris acolo, ca sa-ti spun totusi ceva. Zice asa: Viata nu se masoara in minute ci in momente. Filmul descrie povestea lui Benjamin Button, un barbat care, in loc sa imbatraneasca, intinereste iar treaba asta are consecinte bizare. Buuuun. E bine si atat.

Pai filmul e un fel de Pacientul Englez, imi pare mie, iarasi cu un batran (de data asta cu o baba) care ne povesteste o treaba din tineretea ei. Drama, dragoste, durere, fericire un pic de istorie si Brad Pitt. Da, caci e cu Brad Pitt care face un rol bun. Foarte bun. Filmul e impecabil realizat, parerea mea, dar o cam lalaie. O lalaie pana la final, cand nu se intampla mare lucru. Si crede-ma ca are tot timpul din lume pentru asta: productia dureaza doua ore si 46 de minute!!

Sigur ca intre timp avem de-a face cu tot felul de metafore si aici, intre care cea mai babana este cea cu felul in care intinereste personajul principal si ce inseamna treaba asta. Ce m-a impresionat pe mine totusi? Pai interpretarea lui Brad Pitt am spus. Mi-a mai placut machiajul lui si felul in care arata mult mai batran. Mi-a placut felul in care e reprodusa atmosfera de epoca din anii '20, '30, '40. Mi-a mai placut ca pare un film greu si m-am ras tare la doua replici din film:

- Sleep with me, spune ea.
- Absolutely, raspunde el.

Deci ce sa-ti spun? Are 13 nominalizari la Oscar intre care best movie, actor in rol principal (Brad Pitt), regie, costume, machiaj, montaj, muzica si inca vreo cateva. O sa ia o tolba de premii, dar pentru mine ramane in continuare un film care nu impresioneaza.




Pana acum am mai scris despre:
- Frost/Nixon
- Slumdog Millionaire
- Oops!! Brad Pitt cu slitul desfacut
.
Twitter
Facebook

3 Pareri. Comenteaza:

cu zambetu' pe buze spunea...

eu l-am vazut inintea ta:)

mi se pare foarte ok filmu,ce nu imi place i ca are un inceput cam plictisitor...da deah sfarsitu conteaza:))

Anonim spunea...

e foarte tare filmul, l-am vazut la scoala si am ramas palcut impresionat...

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

hai ma fratilor, revin: ce v-a placut asa tare la el? nu, serios...

Trimiteți un comentariu