miercuri, 24 decembrie 2008

Fotografie usor halucinanta. Nu te lasa pacalit

Sponsori:

Priveste cu atentie fotografia de mai jos. De ce i-am zis "usor halucinanta" ca la prima vedere totul pare ok, omul sta fumos in cutie, nu zice nici pas. Pare atat de ok incat chiar iti vine sa treci mai departe si sa iti vezi de alte tale. Poate ai treburi mai importante de facut. Dar trebuie sa te mai si miri din cand in cand, ca doar nu esti robot sau mai stiu eu ce animal (fara violenta, ok?). Deci sa incepem sa ne miram un pic. Pai ia uite atent la marginea dinspre noi a cutiei. Nu ti se pare ca omul sta in ea, dar nu e foarte in ea?? Ba e inauntru, ba e afara.

Explicatia vine in imaginea urmatoare.

Deci ce ti-am zis? Nu m-ai crezut. Lasa ca asa am patit si eu cand m-am uitat prima oara si de-aia am si pus-o pe blogulete. Am mai prezentat noi iluzii optice si cu alte ocazii, dar parca si asta e suficient de bengoasa. De fapt, sa fiu sincer, nici acum nu mi-e f.f. clar ce si cum cu iluzia, dar imi dau seama cam cum sta treaba. Deci ai grija, nu te lasa pacalit ca uneori nimic nu pare ceea ce este. Sau era invers?

Aboneaza-te la RSS - full
Adauga Anti-Plicti la Favorite

Citeste si:
- Holograma CNN nu a fost chiar holograma
- Iluzie audio perfecta.

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu