joi, 25 decembrie 2008

Crocodilul. Banc dement dar real al naibii

Sponsori:

Bancul suna asa: Un american, un japonez si un roman, se iau la intrecere care are cei mai devotati si ascultatori muncitori. Subordonati adica.

Americanul:
- Oamenii mei sunt extraordinari. Uite, o sa va dau un exemplu in acest sens: John, adu-mi acum un crocodil!

Ma, se duce John, nu trece multa vreme. Se intoarce rupt de oboseala dar cu un crocodil in spate. Il arunca la pamant si cade lat.

The image “http://i336.photobucket.com/albums/n339/mihaiics/crocodil.gif?t=1230160055” cannot be displayed, because it contains errors.

Japonezul:
- Asta e floare la ureche. Ai mei sunt si mai ascultatori. Kunichiro, ia du-te ma si adu-mi aici trei crocodili. Sa moara astia de oftica. Se duce japonezul, se executa, se intoarce mort de oboseala. Avea insa trei crocodili in spate.

Romanul
- Astea-s prostii. La noi asa ceva e treaba de femei, nu de barbati la ca voi.
- Cum asa? zisera ceilalti doi in cor.
- Pai sa va demonstrez. Ioaneeeee. Ia adu-mi si mie, ma, 5 crocodili.

Ion:
- Sa-ti aduca ma-ta, ma!!

Romanul:
- Cum va spuneam...

rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor

Citestei si:
- Capra cu 3 iezi. Banc tampit
- Reclama haioasa. Ai un plan B de Revelion?
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu