sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Baba batausa din autobuz

Sponsori:

Ma urc in autobuz si deja aud cuvinte care nu faceau prea mult sens. De obicei nu dau importanta discutiilor din RATB, dar acum suna ciudat. O voce feminina, cu multi ani la activ, isi dorea mai multe femei politiste. Nici acum nu inteleg de ce femei, dar asta voia mamaia. Ca s-au inmultit ororile in mijloacele de transport, spunea ea, si e nevoie de femei politist.

N-as fi retinut nici discutia asta, daca nu s-ar fi transformat, peste 3 minute intr-una cu adevarat spumoasa. Baba, caci evident era vorba de o baba, incepuse sa povesteasca unei calatoare cum a asistat ea la un jaf intr-un alt autobuz. Din spirit civic i-a spus unei tinere care fusese facuta la buzunare care sunt autorii talhariei. Caci ii vazuse... Baba, baba, dar vedea bine... Si a inceput s-o injure de toti dumnezeii unul dintre handralai, ca de ce e turnatoare. Au si coborat cu ea la aceeasi statie. Baba zice ca a facut un pic pe ea, dar a scapat neatinsa.

"Dar si daca ma atingeau... ma bateau un pic dar dadeam si eu", zicea ea din ce in ce mai curajoasa la cele tot mai multe priviri din autobuz care ii dadeau atentie. "Pai ce, eu mi-am hranit mainile astea degeaba? Sunt puternica, poate chiar as fi putut sa-i bat. Dadeua ei, dar dadeam si eu. Poate chiar ii bateam". Asistentza, muta de uimire la curajul babei.

Dar asta n-a fost tot. Era doar inceputul. "Pai chiar am maini hranite si antrenate", insista baba. "Nu degeaba am rupt 3 curele si o coada de matura pe fundul copiilor mei. Aia micii se aparau cu mainile, dar eu le-am spus - nu cu mainile ca va trebuie la lectii !"

Si uite asa am ajuns si in timpurile noastre, unde nepotelele ei sunt cam obraznice. Aia mare e geloasa pe cea mica, pentru ca-i tot ia jucariile. "Da-o-n amar ca are camera plina de jucarii. Cu cine oare va semana asa rea?" Cu tine, babo !!


Citeste si:
- De ce inchizi telefonul, bre?
- Preotul blogger are chef de hartza
- Descrieri funny in trafic.ro

Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu