duminică, 28 septembrie 2008

Preotul blogger are chef de hartza

Sponsori:

Sfintia Voastra, cred ca ne plictisim amandoi, nu doar eu. Din moment ce v-ati coborat din augustele dumneavoastra sfere pentru a purcede (nu v-am facut purcel) sa murdariti blogul sfintiei voastre cu un extras dintr-al meu.

Sfintia Voastra, cu tot respectul pe care il pot purta unui preot (blogger:): stati prost cu traficul? Pozele de la flickr nu va mai flicker-esc? Nu va vine nimeni din Google? La altele nici nu vreau sa ma gandesc… Oricum nu pot sa-mi explic cum de ati reusit sa intelegi pe dos scrisele mele si mai mult, sa va luati de mine. Pai asa preot sunteti dumneavoastra?!?!

Pai, parinte, eu va laud pe blogul meu si dumneavoastra imi spuneti ca blogul meu e gugustiucic? Parinte, stiti ca in DEX nu exista cuvantul asta? Daca il inteleg si eu gresit? Si spun ca cine stie ce blestem ati pogorat asupra umilei mele persoane?

Ma comparati cu Zoso, parinte? Stiu ca e voit peiorativ, dar eu nu indraznesc sa ma compar cu Zoso, parinte. Ala e un fel de icon pentru generatia lui. Nu v-am injurat, parinte. Icon e de bine, in contextul asta...

Sfintia Voastra, sarut mana. Cred ca avem aceeasi varsta, daca nu sunteti mai tanar ca mine. (sic!) Mai aveti si dumneavoastra multe piscuri de trecut si carari de umblat, ca sa va culcati pe urechea studiilor post-universitare. Doar ca nu vreau sa fiu eu cel care va trezeste la realitate si scoate din anonimat, mai mult decat oricum am facut-o.

Eu va admiram blogul si spuneam ca ce bine se misca. Al dumneavoastra spuneti ca se adreseaza, intre altele, unei lumi bulversante. Pai ce vina am eu, parinte, ca e bulversanta lumea asta pt. Sfintia Voastra?

M-am luat eu de sfintia voastra spunand ca Religia si Photoshopul nu prea fac casa buna? Ca, dupa principiul gugustiucic, pot sa spun ca blogul Sfintiei Voastre e ghivecic?? Nu! Eu admiram deschiderea dumneavoastra spre nou, spre tineresc, spre deosebire de Biserica dumneavoastra, inca inchistata in dogme anacronice. Dar si acolo am fost tolerant (stiti termenul tolerant, nu? Asa cum ar trebui sa fie un preot…) si am spus ca se intrezaresc sperante.

Preacucernice Parinte, m-ati dezamagit. Imi doresc sa fiti doar o oaie ratacita si doar momentan bulversata, pentru a nu-mi schimba definitiv parerea despre Sfintia Voastra. Oricum, va rog sa mai cititi odata postul meu si sa vedeti ca e mai degraba pozitiv, atat la adresa blogului Sfintiei Voastre cat si a religiei si bisericii noastre.

Cred deci ca Sfintia Voastra e cea care s-a grabit si atunci cand a receptat mesajul meu, dar mai ales atunci cand a reactionat negativ la adresa subsemnatului si a blogului de fata.

Ia uitati parinte ce am gasit in Gara de Nord, cam la iesire asa... Cadreaza, credeti? Vedeti ca n-am zis nimic de Sfintia Voastra...:)

In rest, numai bine. Sarut mana, parinte si Doamne Ajuta! (ca e nevoie)

Al dumneavoastra,

Un blogger superficial, asa cum mi-am denumit blogul si, deci, cum mi-am propus:)

Twitter
Facebook

2 Pareri. Comenteaza:

Anonim spunea...

Cipri, asta chiar a fost tare. Gugustiucic, zici, ha? Nu m-as fi gandit la aceasta expresie in veci pururi, AMIN. Suparat omu', ce vrei? O fi citit in graba si n-a inteles ideea.

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

Pai da, Cristina. Asa e... de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere :) eu il laudam si el ma facea gugustiucic. macar sa-mi fi zis lebadic ;) dar lasa, face fiecare ce poate.

Trimiteți un comentariu