luni, 13 octombrie 2008

Oala care se topeste (melting pot) ep. 5

Sponsori:

- o veste interesanta vine de la Raluca. Realitatea FM se va lansa in curand (20 octombrie) pe piata radio romaneasca. Da, va fi un nou post de radio de stiri. Al catelea? Al 3-lea sau al 4-lea. Toate au sucombat intr-un fel sau altul pana acum (vezi Mix FM si News FM), ca sa nu mai vorbim de altele precum BBC, Europa Libera sau Total. Poate discutam alta data. Oricum, premisele sunt ok, acum cu Realitatea FM, caci vorba aia, e Vatu cu banutzul lui in spate si restul RTV-ului. Si editorial sunt sanse sa mearga, oamenii de acolo sunt profesionisti. Pariul meu este daca vor reusi sa se adapteze la piata romaneasca. Asa ar trebui, oricum, eu le urez succes! Mai ales Ralucai si lui Filip:)

- un pic de limbaj informatic acum, scuze pt. cei care, poate nu pricep... Despre cat de smecher a vrut sa fie un blogger. Dadea sfaturi de blogging si-si indemna cititorii sa faca niste modificari in template, pentru o chestie care, spunea el, le va mari traficul peste noapte. Cred ca s-ar fi intamplat exact invers. Ma rog... Cateva randuri mai jos, le propunea sa instaleze o chestie. Smecheria e aici: modificarile plus chestia instalata (combinate) il faceau pe el, pe bloggerul smecher, sau aiba avantaje cu gramada. Sfat: atentie ce instalati si ce modificari faceti prin bloguri.

- stiati ca Emil Gradinescu e impreuna cu... aia, cum o cheama... Trandafir... Carmen Trandafir? El e comentatorul nr 1, actualmente al Antenei si GSP-ului, iar ea e aia micuta care canta cu foc. Ce chestie, cum pot unii sa stea departe de lumina reflectoarelor. Ca cica sunt impreuna de vreo 2 ani... Nu prea exista resurse pe net... Totusi, ceva f. interesant despre asta AICI.

- am cunoscut recent o fatuca. Blonda. Am intrebat-o unde lucreaza si mi-a raspuns foaaaarte afectata ca la Pro TV. Hm, zic. Nu e rau. Abia scotea doua vorbe, de cate tone de vrajeala avea in cap. Nu i-am facut nicio aroganta, vorba lui Jiji, ci am continuat sa vorbesc normal cu ea... Ca s-o vad zilele trecute pe sticla. Era intr-adevar la Pro TV, dar la o statie teritoriala a naibii de indepartata de cea din Pache Protopopescu. Chiar n-am inteles fitele, dar lasa ca e bine si asa.

- twitter. Multa lume are cont pe Twitter... Mi s-ar parea un serviciu interesant daca n-ar fi o mare prostie. Cica acolo faci micro-blogging. Adica spui toate prostiile pe care le faci, minut cu minut, daca se poate. Ceva de genul: ora 7:15 - m-am scarpinat in cap, ora 10:22 - a intrat o musca in casa, ora 13:43 - am mancat, ora 16:04 - mi s-a facut iar foame, ora 17:31 - injur foamea. Poate e o chestiune de timp si vom ajunge si acolo... cine stie.

Citeste si:
- Oala care se topeste (melting pot) ep.1
- Desenele animate ale lui Disney seamana intre ele??
- Presa sau cum ucid politicienii amantele fotbalistilor
.
Twitter
Facebook

0 Pareri. Comenteaza:

Trimiteți un comentariu